بهترین اتاق فرار ترسناک در تهران

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که اواخر هفته و تعطیلات خود را به جای ماندن در خانه و استراحت کردن، در مکان‌های تفریحی و سرگرمی سپری کنند. اتاق فرار یکی از مقاصد پرطرفدار ماجراجویان و دوستداران تجربه‌های خاص است.

لوکیشن‌ها و خط سیر داستانی متفاوت هر اتاق فرار، افراد را به چالش می‌کشد و آنها را برای یک ماجراجویی معمایی، دلهره‌آور، ترسناک و جنایی آماده می‌کند. رقابت‌ها، همفکری‌های گروهی، حل معما و فعالیت‌های هیجانی ذهن و بدن افراد را درگیر می‌کند و هیجان و آدرنالین بالا را برای آنها به همراه می‌آورد.

کاماپرس در ادامه اتاق فرارهای ترسناک تهران را معرفی می‌کند؛

مجموعه ایکس اسکیپ

درجه سختی اتاق فرار پرژ Purge به حدود 90% می‌رسد. این اتاق فرار برای گروه‌های 4 الی 12 نفره بسیار مناسب است و بلیط‌های تک‌نفره آن 130 هزار تومان قیمت دارد. این بازی برای افرادی که قصد دارند برای اولین بار اتاق فرار را تجربه کنند، مناسب نیست. همچنین، به افرادی که دارای فوبیا و بیماری‌های خاص قلبی و غیره هستند، توصیه نمی‌شود. لوکیشن بازی در نیویورک و نیم‌ساعت مانده به شروع پرژ (پاکسازی) شروع می‌شود، جایی که هیچ بلیط برگشتی برای آن وجود ندارد. گروه شما آن مراسم قدیمی ترسناک را فراموش کرده‌اند، همان مراسمی که در آن مردم شهر راس ساعت 12 قتل عام را آغاز می‌کنند و شما به‌دنبال مکانی امن برای حفظ جان خود بگردید.

اتاق فرار پرژ در منطقه جنت‌آباد قرار دارد و طبق نظرسنجی به این اتاق فرار امتیاز 8.6 از 10 تعلق گرفته است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار شهر معما

اتاق فرار احضار 2 از جمله بازی‌های ترسناک و رازآلود مجموعه شهر معما به‌شمار می‌رود که درجه سختی آن به حدود 80% می‌رسد و زمان آن حدود 80 دقیقه است. این اتاق فرار برای افراد بالای 18 سال در گروه‌های 4 الی 7 نفره مناسب بوده و بلیط‌های تک‌نفره آن 210 هزار تومان قیمت دارد.

داستان از آن‌جایی آغاز می‌شود که شما به درخواست جن‎‌گیر معروف ادوارد، برای بررسی محل زندگی آقای ماستون به خانه سی سال پیش متروک شده او می‌روید. همان خانه‌ای که آقای ماستون از برادرزاده یتیمش آلیس نگهداری می‌کرد. ولی آیا واقعا در طی این سی سال کسی در آن خانه زندگی نمی‌کرد؟ پایان ترسناک آن دو نفر و در ادامه مرگ آلیس و قتل عام وحشتناک خاندان مارستون، داستانی دلهره‌آور را برای گروه شما رقم خواهد زد.

این اتاق فرار در میرداماد – میدان مادر قرار دارد و طبق نظرسنجی توانسته امتیاز 9.2 از 10 را از آن خود کند.

باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما

اتاق فرار شب سیزدهم از جمله بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور این مجموعه به‌شمار می‌رود که درجه سختی آن به حدود 75 درصد می‌رسد. این بازی برای گروه‌های 4 الی 7 نفره بسیار مناسب بوده و به مدت 70 دقیقه طول می‌کشد.

سناریو داستان یک خط داستانی متفاوت و ترسناک را طی می‌کند و این‌گونه آغاز می‌شود که مردم یک روستا در شب سیزدهم هر ماه منتظر آن هستند که نفرین بلقیس، جان یکی از فرزندان آن‌ها را بگیرد. آن‌ها برای همیشه تقاص مرگ بی‌رحمانه اختر، دختربچه بلقیس را پس خواهند داد. مگر آن‌که کسانی حاضر شوند در برابر باطل شدن دائمی این نفرین، بهای آن را بپردازند.

این اتاق فرار در بزرگراه حقانی واقع شده و بلیط تک‌نفره آن 180 هزار تومان قیمت دارد. طبق نظرسنجی مخاطبان، این بازی امتیاز 9 از 10 را دریافت کرده است.

مجموعه پویزن

اتاق فرار روز هفتم از جمله بازی‌های وحشتناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی مجموعه پویزن است که حدود 80 دقیقه طول می‌کشد. درجه سختی این بازی ترسناک حدود 90% است و بلیط تک‌نفره آن 160 هزار تومان قیمت دارد. این بازی برای گروه‌های 5 الی 10 نفره بسیار مناسب بوده و خط داستانی از آن‌جا آغاز می‌شود که پسری به نام سعید با پدرش دچار مشکلاتی می‌شود و طی آن تصمیم می‌گیرد شهر را ترک کند. روزی که شما در طی بازی قرار می‌گیرید، هفت روز از مرگ زینب (خواهر سعید) گذشته است و او احساس می‌کند که پدرش مسبب مرگ خواهرش بوده است. سعید امیدوار است که گروه شما زودتر از او به مراسم ختم برسد و برای او یک سرنخ بدست بیاورد تا ریشه تمامی مشکلات مشخص شود.

طبق نظرسنجی این اتاق فرار امتیاز 9.7 از 10 را دریافت کرده است و این مجموعه در ستارخان قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز