تعطیلی عصرگاهی بنگاه های املاک ، بوتیک ها و قنادی ها از 20 آبان ماه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

از ۲۰ آبان به مدت یک‌‌ماه، همه مراکز به جز مراکز و مشاغل ضروری رده شغلی یک، از ساعت ۱۸ تا روز بعد، تعطیل خواهند بود؛ این تازه ترین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا و ممانعت از پاساژگردی است.

تصمیمی که بر اساس آن بنگاه های املاک، بوتیک و قنادی ها را هم باید از ساعت 6 عصر تعطیل کرد، این تصمیم در حالی گرفته شده است که بیشتر معاملات ملکی و خرید پوشاک از ساعت 6 عصر به بعد انجام می شود.

به گزارش کاماپرس، با این وضعیت املاکی ها و بوتیک ها به صورت غیررسمی کار خود را باید تعطیل شده بدانند و دلخوش به ساعت های قبل از 6 عصر هم نباشند. پیش تر خبرهای مبنی بر تعطیلی یک هفته ای شهرهایی با وضعیت قرمز کرونایی منتشر شد، خبری که به نظر بهتر و موثرتر از تعطیلی یک ماه برخی مراکز از ساعت 6 عصر به نظر می رسید.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: امروز تصمیم بسیار مهمی گرفته و قرار شد از 20 آبان ماه به مدت یک ماه (از 20 آبان تا 20 آذر) از ساعت 18 هر روز، محدودیتی اعمال شود و همه مراکز به جز مراکز ضروری تعطیل خواهند بود.

مراکزی که از ساعت 6 عصر به بعد تعطیل خواهند بود:

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز