بنیان گذار صرافی معروف زیر تیغ اتهام

لست سکند

نیویورک تایمز اخیرا تحقیقات جدیدی را پیرامون هم بنیانگذار صرافی اف تی ایکس، سام بنکمن فرید، و پرونده حقوقی وی انجام داده و نتایج تازه‌ای را منتشر کرده است. بنکمن فرید یکی از حامیان قابل توجه سولانا است که این دارایی را کم ارزش می‌دانست.

به گزارش کاماپرس، سال گذشته بنکمن فرید علی رغم زندانی بودن در مرکز فدرال بروکلین، همچنان برای رفع اتهامات از خود تلاش می‌کند. تاثیر بنکمن فرید روی بازار رمزارزها به اندازه‌ای زیاد است که همچنان بازار این رمزارز از شخصیت وی تاثیر می‌پذیرد. علی رغم مشکلات حقوقی، فرید همچنان روی رمزارز سولانا پافشاری کرده و از آن به عنوان یک جایگزین سریع و به صرفه برای اتریوم یاد می‌کند. فرید تا جایی روی رمزارز سولانا پافشاری دارد که حتی در مرکز بازداشت متروپولیتن با نگهبانان درباره رمزارز سولانا و مشاوره درباره آن گفت و گو می‌کند. این رفتار وی خوش بینی شدید وی را نسبت به سولانا نشان می‌دهد.

تیم حقوقی پیگیر امور فرید چه کسانی هستند؟

فرید در میانه این شرایط به دنبال دفاع از پرونده خود و کسر حکم تایید شده‌اش نیز هست. طبق آخرین اطلاعات، تیم حقوقی پیگیر شرایط فرید، متنی را به دادگاه منطقه‌ای آمریکا به منظور کاهش زندانی این شخص بین پنج و یک چهارم تا شش و نیم سال زندان ارسال کرده است. این مورد بر پشیمانی فرید نسبت به مسئله اف تی ایکس و تعهدات وی برای جبران خسارت مشتریان تاکید دارد.

براساس پیش بینی‌های صورت گرفته، به دلیل اتهامات مطرح شده برای فرید و در صورت اثبات آن، احتمال صدور حکم زندانی طولانی مدت برای وی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

افراد زیادی به منظور کاهش حکم فرید در حال فعالیت هستند. از جمله این افراد می‌توان به مارک موکاسی، وکیل رئیس جمهور اسبق آمریکا و یک وکیل از شرکت شاپیرو آراتو باچ اشاره کرد.

والدین فرید نیز هر دو حقوقدان بوده و سعی دارند تا با جمع آوری شهادت‌هایی در مورد این فرد، نقش فعالی در مورد کاهش حکم وی داشته باشند.

پیامدهای تایید حکم فرید روی اف تی ایکس

با وجود نزدیک شدن زمان صدور حکم فرید، پیامدهای این مورد برای اف تی ایکس و اعتبار شخصی و حرفه‌ای وی مشخص نیست و نمی‌توان درباره آن پیش بینی دقیقی ارائه داد. در حال حاضر اثر ارتباط وی با سولانا و پیامدهای نبرد حقوقی او، در کل صنعت کریپتو و حتی فراتر از آن پیش رفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز