بررسی ارزش خرید گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا در سال ۲۰۲۴

گوشی نوکیا- کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تولید گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر، پیشرفت قابل توجهی داشته و به طوری که گوشی‌های سه یا چهار سال پیش، جزو گوشی‌های قدیمی محسوب می‌شوند و توان پردازش بازی‌ها و برنامه‌های جدید را به صورت بهینه ندارند. همانطور که می‌دانید، انقلاب گوشی‌های همراه با عرضه گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا آغاز شد که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های تاریخ محسوب می‌شوند. این شرکت با عرضه گوشی‌های کلاسیک دکمه‌دار، خاطرات نوستالژی را برای همه کاربرها رقم زد و اکنون پس از گذشت‌ها سال‌ها، این گوشی‌ها همان محبوبیت سابق را دارند. نوکیا از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید گوشی موبایل است که پا به عرصه تولید گوشی‌های هوشمند لمسی گذاشته است؛ اما از طرفی گوشی‌های دکمه‌دار آن در حال تولید هستند. بسیاری از کاربرها این گوشی‌ها را به دلیل ابعاد کوچک، مقاوم بودن و باتری بادوام به عنوان گوشی دوم جهت برقراری تماس‌ها و ارسال پیامک ترجیح می‌دهند. اگر شما از هم طرفدارهای نوکیا هستید و قصد خرید گوشی‌های دکمه‌دار دارید، در ادامه با ما همراه باشید، تا بهترین گوشي‌های دکمه‌دار نوکیا در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی کنیم. اگر هم طرفدار گوشی لمسی نوکیا هستید می توانید راهنمایی انتخاب گوشی نوکیا با قیمت زیر ۵ میلیون تومان را مطالعه کنید.

گوشی موبایل نوکیا مدل (2017) 3310 دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ را می‌توان نسخه ارتقا یافته گوشی‌های قدیمی دکمه‌دار نوکیا نامید که در ظاهر آن بهبودهایی ایجاد شده است. این گوشی نسبت به مدل قدیمی که در سال ۲۰۰۰ عرضه شد، طراحی ظریف‌تر و باریک‌تری دارد و از تنوع رنگی بالایی بهره می‌برد. از قابلیت‌های این گوشی نوکیا می‌توان به نمایشگر بزرگ و رنگی، کلیدهای راحت‌تر برای تایپ سریع و کاهش ابعاد اشاره کرد که به خوبی در دست جای می‌گیرد و حس خوبی به شما منتقل می‌کند. در بخش صفحه نمایش این گوشی شاهد پنل TFT با اندازه ۲.۴ اینچ هستیم که از تراکم ۱۶۷ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد و کیفیت تصویر مناسبی ارائه می‌دهد. این نمایشگر نوردهی بالایی ندارد و باید توقع خود از کار کردن با آن در مقابل نور خورشید کاهش دهید. از طرفی در بخش عکاسی، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و نمی‌توان روی قابلیت عکاسی یا فیلم‌برداری آن حساب باز کرد.

نوکیا برای این گوشی باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی را در نظر گرفته است که طول عمر بالایی دارد و بیش از ۲ روز می‌تواند شما را همراهی کند. همچنین با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توان فضای ذخیره‌سازی دستگاه را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد و برای پخش موسیقی و تماشای عکس از این گوشی استفاده کرد. در حال حاضر گوشی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ در رنگ‌های زرد، نارنجی، خاکستری و مشکی قابل خریداری است که متناسب با سلایق مختلف طراحی شده است و از ظاهری چشم‌نواز بهره می‌برد.

گوشی موبایل نوکیا مدل ۵۳۱۰ دو سیم‌ کارت

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا که ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده است، گوشی نوکیا ۵۳۱۰ نام دارد که با خرید آن، حس نوستالژیک و خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد. این گوشی از قیمت مقرون به صرفه‌ای بهره می‌برد و با ظاهری باریک، خوش دست و ابعاد کوچک عرضه شده است که می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از کار کردن با گوشی دکمه‌دار در اختیار شما قرار دهد. وزن دستگاه ۸۸.۲ گرم اندازه‌گیری شده که در استفاده طولانی مدت، احساس خستگی نخواهید داشت و به راحتی قابل حمل است. گوشی نوکیا ۵۳۱۰ از نمایشگر ۲.۴ اینچی TFT بهره می‌برد که کیفیت تصویر مناسبی دارد؛ اما در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، مقداری ضعیف عمل می‌کند و تصاویر آنچنان که باید واضح نخواهند بود.

گوشی نوکیا - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بخش صفحه کلید این گوشی طراحی یک‌دستی دارد که کار کردن با آن، راحت است و به دلیل ارتفاع کم کلیدها،‌ می‌توان تایپ سریع انجام داد و مشکلی بابت نوشتن پیامک نخواهید داشت. همچنین گوشی نوکیا ۵۳۱۰ علاوه‌بر طراحی جذاب، از رنگ‌بندی متنوعی بهره می‌برد که شامل مشکی قرمز و سفید قرمز هستند. از طرفی نقطه قوت این گوشی در بخش شارژدهی آن است که از یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و تقریبا تا ۲ روز و نیم می‌توان از آن استفاده کرد و در حالت مکالمه تا ۸ ساعت می‌تواند دوام داشته باشد.

گوشی موبایل نوکیا مدل ۸۲۱۰ 4G دو سیم کارت

از جدیدترین گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا می‌توان به گوشی موبایل نوکیا 8210 4G اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ روانه بازارهای جهانی شد. این گوشی از بدنه پلاستیک بهره می‌برد و با طراحی مینیمال و چشم‌نوازی معرفی شده است که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. نوکیا با حفظ ظاهر نوستالژیک دستگاه، افزایش کیفیت قابل توجهی در ساختار دستگاه ایجاد کرده است و بدنه پلاستیکی آن، دارای مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار است. روی پنل جلویی گوشی، نمایشگر ۲.۸ اینچی از نوع TFT LCD را مشاهده می‌کنیم که نسبت به مدل‌های قبلی، اندازه‌ بزرگتری دارد و به راحتی می‌توان متن‌ها را مشاهده کرد. از طرفی در بخش پایین نمایشگر، صفحه کلید کلاسیک را مشاهده می‌کنیم که کلیدهای آن به صورت جداگانه در کنار هم قرار گرفته‌اند و فاصله نسبتا کمی دارند. کار با صفحه کلید راحت است؛ اما به دلیل کوچک بودن اندازه کلیدها، ممکن است در ابتدا مقداری نوشتن با این صفحه کلید دشوار باشد.

گوشی نوکیا - کاماپرس

نوکیا در گوشی ۸۲۱۰ از پردازنده ۲۲ نانومتری Unisoc T107 استفاده کرده است که قدرت پردازشی مناسبی دارد و سرعت عمل خوبی در هنگام کار با گوشی در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار آن ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی به چشم می‌خورد که با استفاده از کارت حافظه microSD، امکان ارتقای آن به ۳۲ گیگابایت وجود دارد. این گوشی از فرمت‌های MP4, MP3, JPJ, PNG پشتیبانی می‌کند و دارای اسپیکرهای باکیفیتی است که حجم صدای مناسبی دارند. همچنین در قاب پشتی، باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی به چشم می‌خورد که دوام بالایی دارد و می‌تواند تا ۲ روز شما را همراهی کند.

گوشی موبایل نوکیا ۵۷۱۰ دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا ۵۷۱۰ اکسپرس آودیو یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا است که دچار بهینه‌سازی‌های قابل توجهی شده است. این گوشی از بدنه پلی کربناتی بهره می‌برد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و برخلاف نسل قبلی، با وزن ۱۲۹.۱ گرم، سنگین‌ترین گوشی دکمه‌دار بازار محسوب می‌‌شود. ابتدا نگاهی به قاب جلویی دستگاه داشته باشیم که از همان نمایشگر ۲.۴ اینچی قدیمی TFT بهره می‌برد و با کیفیت QVGA، نمی‌توان گفت کیفیت تصویر فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد.

از طرفی در سمت راست کلیدهای کنترل موسیقی و روی فریم سمت چپ، کلیدهای تنظیم صدا حضور دارند. همچنین پورت شارژ USB به بخش پایین منتقل شده است و خبری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون در کنار آن نیست.

گوشی نوکیا - کاماپرس

نکته قابل توجه در ساختار گوشی ۵۷۱۰، پنل پشتی آن است که رنگ قرمز دارد و به عنوان یک درپوش عمل می‌کند. با پایین آوردن درپوش، بادزهای اختصاصی نوکیا را مشاهده می‌کنیم که به صورت آهنربایی روی پنل پشتی قرار می‌گیرند و در همان جا شارژ می‌شوند. این بادزها از کیفیت صدای بسیار خوبی در پخش موسیقی بهره می‌برند و در هنگام مکالمه، صدا را به وضوح ارسال و دریافت می‌کنند. این گوشی به لطف پردازنده تک هسته‌ای ۲۲ نانومتری Unisoc T107، امکانات قابل توجهی از جمله اتصال به وای فای و استفاده از مرورگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با خرید گوشی نوکیا ۵۷۱۰، می‌توان از طول عمر بالای باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتی آن بهره‌مند شد و با یک بار شارژ گوشی تا ۲ روز از آن استفاده کرد.

جمع‌بندی

در این مطلب ۴ مورد از بهترین گوشي‌های دکمه‌دار نوکیا در سال ۲۰۲۴ را معرفی کردیم و با بررسی جوانب مختلف و قیمت گوشی نوکیا، می‌توان نتیجه گرفت که کدام یک ارزش خرید بیشتری دارند. با توجه به تعاریف فوق، گوشی موبایل نوکیا ۵۷۱۰ و نوکیا ۸۲۱۰ نسبت به سایر گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا، ارزش خرید بالایی دارند. دلیل برتری این دو مدل را می‌توان به‌روز بودن سخت‌افزار، ساختار جدید و باکیفیت، ارائه پردازنده در دستگاه و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و شارژدهی دانست که به عنوان گوشی دوم می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند. همچنین این گوشی‌ها برای افراد سالمند یا دانش‌آموزان گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند و جهت برقراری تماس و ارسال پیامک، عملکرد رضایت‌بخشی از خود به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بررسی ارزش خرید گوشی‌های دکمه‌دار نوکیا در سال ۲۰۲۴

  1. گلاروف گفته:

    گوشی‌اصلی‌نوکیا‌‌خیلی‌کم‌گیر‌میاد‌‌توبازار‌همش‌گوشی‌چینی‌قلابی‌هست‌‌من‌یک‌گوشی‌۵۷۱۰‌اصلی‌نیاز‌دارم‌کجا‌میتونم‌تهیه‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز