برداشت توکن آپتوس در صرافی آپ بیت از سر گرفته شد

صرافی آپ بیت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

صرافی آپ بیت اخیرا تراکنش‌های مشکوکی از توکن آپتوس داشت و همین مورد سبب شد مسئولان این صرافی معامله این توکن را به تعویق بیندازند تا مشکلی به وجود نیاید. اکنون این صرافی اعلام کرده که مشکل تراکنش‌های مشکوک حل شده و برداشت‌های آپتوس در روز جاری از سر گرفته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بیست و چهارم سپتامبر بود که صرافی کره‌ای آپ بیت به طور ناگهانی برداشت از سپرده‌های آپتوس را متوقف کرد. این صرافی مشتریان خود را در ابهام نگذاشت و بیان کرد که علت چنین اقدامی تلاش‌های غیرعادی یک معامله گر برای سپرده گذاری آپتوس بوده است. صرافی آپ بیت تحقیقات فوری پیرامون این موضوع را آغاز کرد و به این نتیجه رسید که مشکل مذکور از توکن تقلبی جدیدی به نام آ پی تی نشات گرفته است.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات موجود، برخی معتقدند که این توکن تقلبی بخشی از فرآیند کلاهبرداری توکن ایردراپ است. این توکن کاربران بازار رمزارزها را فریب می‌دهد و با اقداماتی آن‌ها را وارد تله فیشینگ می‌کند.

صرافی آپ بیت توانست این روند کلاهبرداری را کشف کند و مانع از به خطر افتادن دارایی‌های رمزارزی مشتریان خود شود. البته سیستم آپ بیت در این جریان یک خطای جزئی داشته که اکنون مرکز مشتریان آن روند جست و جوی مشتریانی که در جریان این خطا متحمل زیان شده‌اند را آغاز کرده است.

در حال حاضر به صورت کامل امنیت تراکنش توکن آپتوس این صرافی تامین شده و مشتریان این توکن می‌توانند با خیال راحت به معامله بپردازند.

راز آسمان پایتخت

همانطور که مشاهده شد آپ بیت با کشف این خطر مانع از بروز کلاهبرداری بزرگی شده است. از این موضوع می‌توان دریافت که تامین امنیت داده‌ها و اطلاعات مشتریان در صرافی‌های مختلف رمزارزی حائز اهمیت است و یک خطای کوچک سیستمی و غفلت امنیتی تمامی دارایی‌هایی رمزارزی موجود در یک صرافی را در معرض خطر قرار می‌دهد. بنابراین همواره معامله گران باید نسبت به پروتکل‌های امنیتی صرافی‌ها و درگاه‌های رمزارزی مختلف مطمئن شوند و سپس به معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازند.

صرافی-کاماپرس

ایرانی‌ها برای معامله رمزارزها بهتر است به کدام صرافی مراجعه کنند

مشتریان بازار رمزارز ها که ساکن ایران هستند باید بیشتر نسبت به این موضوع حساس باشند، زیرا ایران به دلیل مسئله تحریم امکان استفاده از امکانات متنوع صرافی‌های معتبر رمزارزی را ندارند. با این حال در کشور درگاه‌های داخلی مناسبی به وجود آمده که با در نظر گرفتن تمامی مسائل امنیتی، امکان معامله ارزهای دیجیتال مختلف را فراهم کرده‌اند.

صرافی آی او یکی از این درگاه‌ها است که با استفاده از آن به راحتی امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال وجود دارد. تاکنون بالغ بر 151 هزار و 893 نفر از خدمات متنوع درگاه صرافی استفاده کرده‌اند و از طریق این مجموعه ثبت سفارش داشته‌اند.

این صرافی گذشته از آن که امکان معامله راحت و سریع را برای مشتریان فراهم کرده، اخبار و اطلاعات به روزرسانی شده دنیای کریپتو را نیز ارائه می‌دهد تا تمامی مشتریان با اطلاعات کامل و جامعی امکان معامله انواع ارزهای دیجیتال را داشته باشند. کاربران ایرانی کافی است با چند کلیک به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشند تا تمامی اطلاعات و قیمت‌ها را مشاهده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز