برای رزرو هتل در شهر چهار فصل فریدونکنار به کدام سایت مراجعه کنیم؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در صورتی که مسافری مایل به سفر در منطقه مازندران باشد، از شهر توریستی فریدونکنار به راحتی نخواهد گذشت. این شهر یادگاری‌های زیادی از چند دهه اخیر در خود دارد و با سازه‌های انسانی و طبیعی به یک شهر توریستی تبدیل شده است. در صورتی که شخصی مایل به سفر به این شهر دارای آب و هوای معتدل خزری باشد بهتر است رزرو هتل داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، فریدونکنار در یک نگاه بسیار سرسبز و باطراوت به نظر می‌رسد و در هر فصلی مسافران و گردشگران را شگفت زده می‌کند. در صورتی که فصل بهار به فریدونکنار سفر داشته باشید، عطر شالیزارها جالب توجه خواهد بود. فصل تابستان بهترین فرصت برای آب تنی در دریای خزر است و با سفر به این منطقه به راحتی چنین شرایطی فراهم خواهد بود. اگر مایل هستید در آب و هوای معتدل‌تر به فریدونکنار سفر داشته باشد، قشنگی بیشتری از این منطقه در فصل پاییز و زمستان در آب و هوای بارانی و برفی مشاهده خواهید کرد. این شهر معمولا پناهگاه و محل اقامت پرندگان مختلف در تمامی فصول است. به هر حال اگر مایل به دیدن این زیبایی‌ها هستید و برای سفر به این منطقه برنامه ریزی کرده‌اید، رزرو هتل در این شهر را فراموش نکنید.

هتل کیش مهر

مسافران فریدونکنار که به نوساز بودن محل اقامت خود حساس هستند و مایلند تا اتاق رزروی آن‌ها حداکثر امکانات رفاهی و لوکس را داشته باشد، می‌توانند به کیش مهر مراجعه کنند. این هتل سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد از زیرمجموعه‌های هتل پارس محسوب می‌شود. این هتل به فاصله کمی از دریای خزر قرار گرفته، به طور کلی مسافران از لابی هتل به دریا دید دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به دو بخش تقسیم می‌شوند. سوئیت‌های محوطه همگی چشم انداز دریا دارند اما برخی اتاق و سوئیت‌های واقع در ساختمان اصلی هتل، چشم انداز دریا ندارند. فضای سرسبز این هتل باعث شده تا مسافران زیادی از این فضا لذت ببرند و در آن پیاده روی کنند. این هتل دارای رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، محل بازی کودکان، سالن پذیرایی، پارکینگ و صندوق امانات است. این هتل در نزدیکی باغ پرندگان، زیستگاه طبیعی درنا و پرندگان مهاجر نزدیک است و بسیاری از مسافران  به همین دلیل در هتل کیش مهر اتاق رزرو می‌کنند.

رزرو هتل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل همیاران

اگر مسافران فریدونکنار به دنبال اقامت در یک هتل میان رده سه ستاره در این شهر باشند، هتل همیاران گزینه مناسبی برای آن‌ها محسوب می‌شود. این هتل که قبلا با نام ارم شناخته می‌شد دارای 30 اتاق با امکانات رفاهی مناسب است. هتل همیاران از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مکان مناسبی قرار گرفته و فاصله آن تا پارک ساحلی لاله، تالاب فریدونکنار و باغ پرندگان بسیار کم است. همچنین مسافران ساکن در این هتل با 50 تا 60 دقیقه رانندگی از این مکان به پارک جنگلی نور و دریاچه آبیدر خواهند رسید. این هتل دارای کافی شاپ و سالن اجتماعات مناسب است و افراد به منظور قرارهای کاری و دوستانه خود می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمنا هتل همیاران رستوران مناسبی دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و محلی طبخ می‌شود. لازم به ذکر است که پارکینگ این مجموعه برای مسافران رایگان است و هزینه‌ای ندارد.

در صورتی که برای رزرو هتل سردرگم هستید، کافی است به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و با جست و جوی گزینه فریدونکنار هر یک از هتل‌های مذکور را رزرو کنید. این سایت انواع اقامتگاه و هتل مناسب و اقتصادی فریدونکنار را به شما معرفی می‌کند تا به راحتی امکان مقایسه و رزرو را داشته باشید و بتوانید سفر خوبی را به این منطقه تجربه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز