برای انتخاب لوستر لابی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر به مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون لابی هتل‌ها و ساختمان‌های بزرگ دقت شود، می‌توان دریافت که مهمترین جزء در جذابیت و زیبایی لابی را روش نورپردازی و انتخاب مدل لوستر لابی به خود اختصاص داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوستر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در سراسر جهان استفاده از لوستر لابی نقشی فراتر از نورپردازی به عهده دارد و انتخاب صحیح آن به عنوان امضای حکم جذابیت دکوراسیون داخلی تلقی می شود. در ادامه این مطلب به بررسی مهم‌ترین نکات در رابطه با طرح و مدل لوستر لابی پرداخته شده است؛

 ارتفاع لوستر لابی

اولین شرط برای نمایش جلوه و زیبایی لوستر لابی ارتفاع و فاصله زیاد از کف تا سقف است، زمانی که ارتفاع زیاد باشد میتوان از لوستر بلند استفاده کرد و جذابیت نورپردازی را دوچندان کرد.

تعداد لوستر

تعداد لوستر به متراژ و مساحت سالن بستگی دارد، ممکن است که یک لابی کوچک باشد و با یک لوستر روشن شود و امکان دارد که فضا بزرگ بوده و لوستر های متعددی نیاز داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

رنگ لامپ لوستر

با توجه به کاربرد ساختمان می‌توان رنگ بندی لامپ های لوستر را مشخص کرده و میزان روشنایی آن ها را سنجید. به طور مثال برای لوستر لابی یک ساختمان اداری بهتر است از نور آفتابی استفاده کرد.

سبک و مدل لوستر

معمولا از لوستر های ساده در لابی استفاده نمی شود. مدل لوستر های کلاسیک و پر زرق و برق بسیار مناسب این محیط هستند البته می توان از مدل های مدرن و جدید نیز استفاده کرد. اما باید توجه داشت که مهمترین قسمت انتخاب سبک و مدل لوستر لابی جلوه ظاهری و چشمگیر بودن آن است.

آرامش بخش بودن نور لوستر لابی

از آنجایی که لابی به طور معمول محل انتظار محسوب می‌شود، بسیار مهم است که نور این فضا آرامش بخش و دلپذیر باشد. نورپردازی ملایم، شفاف و کمی هم رمانتیک میتواند از سختی انتظار کشیدن افراد بکاهد.

خرید لوستر لابی با کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه معتبر

صنایع لوستر سازی و فروشگاه ایران لوستر، افتخار دارد که در این سال‌ها با داشتن بالای 4 هزار مدل متنوع از لوستر و تجهیزات نور پردازی به مشتریان، خدمت رسانی کند. ایران لوستر یک برند معتبر در بازار لوستر ایران است. ارائه مشاوره رایگان، ارسال سریع، بسته بندی با ظرافت و دقت، ضمانت اصالت، قیمت و کیفیت و امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا از خدمات مهم این استارتاپ به شمار می رود.

برای خرید و بازدید از کاتالوگ محصولات ایران لوستر نیاز به هیچگونه تجهیزات خاصی نیست و مشتری فقط یک کلیک با این مجموعه فاصله دارد. علاقه‌مندان به هنر نور پردازی و خریداران می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش لوستر به سبک و مدل شخصی خود به وب سایت رسمی ایران لوستر مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران لوستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز