با بهترین روش افزایش فروش آشنا شوید

لست سکند

اگرچه CRM تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می‌شود، اما می‌تواند فراتر از مدیریت روابط مفید باشد. این سیستم به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای تجاری را به راحتی مدیریت کنند. اما نباید آن را فقط به عنوان ابزاری برای بهبود خدمات مشتری و آسان کردن کارها در نظر گرفت. مزایا و کاربردهای فناوری مدیریت ارتباط با مشتری بسیار گسترده است؛ آنچه این نرم افزار را به طور ویژه به یک ابزار مهم تبدیل کرده، توانایی آن در افزایش فروش است. کاماپرس در این گزارش به معرفی ویژگی‌های CRM برای فروش آسان و موثر پرداخته است.

اشتراک اطلاعات در میان تیم فروش

اگر فرآیندهای کسب و کار شما هماهنگ نباشد، می‌تواند باعث دردسر و اتلاف وقت شود. نه تنها داشتن همه اعضای شرکت در یک صفحه، اطلاعات را میان همه به اشتراک می‌گذارد، بلکه خطر اشتباهات بی‌معنا را کاهش می‌دهد. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند تمام اطلاعات مربوطه را ذخیره کند؛ بنابراین همه از پیشرفت فروش مطلع شده و هیچ گونه کار غیر ضروری انجام نمی‌شود.

پیگیری فروش

استفاده از CRM برای زیر نظر گرفتن چرخه فروش می‌تواند به شما کمک کند که هر گونه نقص در روش‌های خود را برطرف کنید و فروش خود را بهبود بخشید. هر مرحله از فرآیند فروش می‌تواند توسط فناوری مدیریت ارتباط با مشتری نظارت شود و به شما بگوید چه چیزی موثر است و چه کاری باید انجام شود.

اطلاعات جامع درباره مشتریان

این فناوری می‌تواند به تیم فروش کمک کند که حجم شگفت انگیزی از داده‌ها را از تحقیقات در مورد رفتار خود – مانند فعالیت رسانه‌های اجتماعی – همراه با ورود داده‌های موثر و قابل اعتماد جمع آوری کند. این اطلاعات با پیشنهادات سفارشی به مشتریان بر اساس آنچه در مورد آن‌ها می‌دانید، فروش را افزایش می‌دهد.

گزارش نویسی

توانایی تولید آسان گزارش‌ها در یک کسب و کار باعث می‌شود که از داده‌های جمع‌آوری کرده‌ بهره بیشتری ببرید. این موضوع می‌تواند برای تصمیم‌گیری و اجرای استراتژی‌ها استفاده شود. فناوری مدیریت ارتباط با مشتری داشبوردها و ویژگی‌های اتوماسیونی را فراهم کرده و درنتیجه نیاز به جمع‌آوری دستی اطلاعات برای گزارش‌ها را برطرف می‌کند. برخلاف گزارش دستی، CRM اطلاعات را بر اساس تقاضا و در زمان واقعی نمایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بازاریابی ایمیلی

اصولا تیم فروش با ارائه پیشنهادات و تبلیغات از طریق ایمیل مارکتینگ، مشتریان را به خرید بیشتر محصولات یا خدمات خود ترغیب می‌کند. حتی اگر مشتری شما به آنچه ارائه می‌شود علاقه مند نباشد، پیشنهادات و تبلیغات باعث می‌شود مردم در مورد شرکت شما فکر کنند؛ اتفاقی که به تدریج منجر به افزایش فروش می‌شود.

دسترسی به موبایل

برنامه‌های مدیریت ارتباط با مشتری امکان دسترسی به تلفن همراه را فراهم می‌کنند. این یک مزیت بزرگ است که به تیم بازاریابی اجازه می‌دهد استانداردهای فروش را برآورده کند. دستگاه‌های تلفن همراه، دسترسی از راه دور را تسهیل می‌کنند. این امر به راحتی با فرآیندهای کاری مطابقت پیدا می‌کند؛ بدون اینکه بر بهره‌وری تأثیر بگذارد.

افزایش فروش-کاماپرس

گرفتن سرنخ‌ها

جذب سرنخ‌های مهم یک راه بسیار ساده و مستقیم برای افزایش فروش است. CRM پر کردن فرم‌ها را کنترل می‌کند و درنتیجه به تیم شما اجازه می‌دهد از هرگونه علاقه کاربران به صفحه خاصی در وب‌سایت شما مطلع شود. می‌توانید نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود را سفارشی کنید تا بتوانید از زمانی که شخصی بر روی سایت شما کلیک کرده است مطلع شوید. این قابلیت باعث می‌شود تا آن‌جا که ممکن است اطلاعات بیشتری را در مورد محصول خود در اختیار او قرار دهید.

ادغام با نرم افزار حسابداری

برای استفاده بیشتر از CRM، برخی از سازمان‌ها اغلب آن را با نرم افزارهای موجود خود ادغام می‌کنند. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند نرم افزار حسابداری شما را با سابقه حساب، مخاطبین کلیدی، ارتباطات مشتری و بحث‌های حساب داخلی در اختیار شرکت قرار دهد. ادغام این داده‌ها نه تنها بینشی در مورد روندهای گذشته ارائه می‌دهد، بلکه به پیش بینی دقیق آینده کمک زیادی می‌کند. داشتن تمام حساب‌ها و تاریخچه آن‌ها در یک مکان از طریق این فناوری، زمان جست وجو را کاهش می‌دهد، بهره وری را افزایش می‌دهد و به گسترش تجارت کمک می‌کند.

شرکت داناپرداز؛ ارائه دهنده انواع محصولات نرم افزاری کسب و کار

با این حال، پیشرفت‌هایی که این فناوری به ارمغان می‌آورد، بدون تلاش، درک و اراده از طرف فروشندگان حاصل نمی‌شود. نمایندگان فروش باید به اتفاق آرا درک کنند که به روز رسانی این سیستم برای موفقیت آن‌ها نقش اساسی دارد. نرم افزار  CRM دانا به عنوان پلتفرم یکپارچه اتوماسیون فروش و بازاریابی به انواع کسب و کارها کمک می‌کند تا میزان فروش و بهره وری را افزایش دهند. درصورتی که برای کسب و کار خود به این سیستم نیاز دارید می‌توانید از طریق این لینک /https://www.danapardaz.net/danacrm افزایش فروش خود را ارتقا دهید. شرکت “داناپرداز” با بیش از 15 سال سابقه کاری مثبت، محصولات بسیاری در جهت توسعه سازمان‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : داناپرداز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز