با بدفروش ترین ماشین های بازار ایران آشنا شوید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آشنایی با خوش‌فروش‌ترین و بدفروش‌ترین خودروها چه در زمان خرید و چه هنگام فروش ماشین کمک زیادی به شما خواهد کرد. معمولاً بدفروش‌ترین‌ها خودروهایی هستند که در تیراژ پایینی به بازار عرضه شده‌اند. برخی افراد به خرید چنین ماشین‌هایی علاقه نشان می‌دهند؛ چرا که دوست دارند مالک یک خودروی کمیاب باشند. با این حال، به احتمال زیاد هنگام فروش ماشین با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، فروش ماشین با قیمت پایین و خریداران کم از جمله مهم‌ترین مشکلات خودروهای بدفروش هستند. البته کم تیراژ بودن ماشین، تنها دلیل بدفروش بودن آن نیست؛ بلکه برخی خودروها به دلیل مشکلات فنی و یا پرمصرف بودن، طرفداران کمی در بازار دارند. در ادامه این مطلب، با برخی از بدفروش‌ترین ماشین‌های بازار ایران آشنا خواهیم شد.

ام جی 550؛ شوالیه بدفروش‌ترین ماشین بازار!

این خودرو در ابتدا توانست نظر تعداد زیادی از فعالان بازار خرید و فروش ماشین را به سمت خود جلب کند. دلیل این محبوبیت، زیبایی ظاهری، بدنه نسبتاً بزرگ، امکانات رفاهی و گیربکس اتوماتیک بود. اما در مدت زمان کوتاهی، عرضه ام جی 550 کاهش پیدا کرد و مدل‌های جدید ام جی، جایگزین آن شوند. بنابراین، نتوانست آن طور که باید، جایگاهی خوبی در بازار ایران پیدا کند. کمبود قطعات از دیگر دلایل بدفروش بودن این خودرو محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سایپا آریو

این خودرو به عنوان یک سدان اقتصادی به بازار عرضه شد و البته، چند سالی است که از توقف آن می‌گذرد. آریو در واقع، نسخه مونتاژی زوتی Z 300 است. این خودرو، عملکرد فنی بسیار معمولی و امکانات رفاهی نسبتاً کمی دارد. علاوه بر این موارد، قطعات یدکی گران قیمت سایپا آریو موجب شده تا در بازار خرید و فروش ماشین طرفدار چندانی نداشته باشد.

سوزوکی کیزاشی

این خودرو اولین بار با عرضه در بازار آمریکای شمالی توسط شرکت سوزوکی، معرفی شد. به طور کلی، سوزوکی کیزاشی یک سدان با کیفیت است که متاسفانه محبوبیت چندانی در بازار ایران ندارد. کارشناسان معتقدند که علت این مسئله، قیمت‌گذاری غلط ایران خودرو بر روی این ماشین بوده است. با این حال، کیزاشی با توجه به طراحی خوب و عملکرد مناسب خود از اقبال خوبی در بازار جهانی خرید و فروش ماشین برخوردار است.

اس دبلیو ام G01

شرکت سیف خودرو پس از دو بار تلاش ناکام برای اخذ نمایندگی برندهای خارجی در مرتبه سوم به دنبال یک شرکت چینی تازه کار رفت. در نتیجه، خودروی اس دبلیو ام g01 را روانه بازار ایران کرد. این خودرو طراحی ظاهری زیبا و آپشن‌های متعددی داشت؛ اما در تیراژ بسیار پایینی به بازار عرضه شد و خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی داشت. به همین دلیل، به سرعت از محبوبیت این خودرو کاسته شد. به علاوه، کسب تنها دو ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP نشان می‌دهد که خودروی swm g01 ایمنی بسیار پایینی دارد.

خرید و فروش خودرو-کاماپرس

فروش ماشین در سریع‌ترین زمان با همراه مکانیک

فرقی نمی‌کند که مالک یک ماشین خوش‌فروش هستید یا بدفروش؛ در هر صورت، می‌توانید اتومبیل خود را با قیمت معقول و در مدت زمان کوتاه در همراه مکانیک بفروشید. همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین فروش خودروهای کارشناسی شده در کشور است که خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه در اختیار خریداران و فروشندگان قرار می‌دهد.

ابزار رایگان افت قیمت، کارشناسی ماشین، گارانتی جبران خسارت خودروهای کارشناسی شده، مشاوره‌های تخصصی و فروش اقساطی خودرو بدون ضامن از جمله مهم‌ترین خدمات این مجموعه به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که کارشناس حقوقی همراه مکانیک در تمام مراحل خرید و فروش ماشین مانند عقد مبایعه‌نامه، تعویض پلاک و دفاتر اسناد رسمی، همراه شما خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز