بازیابی مجدد 831 تولیدی راکد تهران

تور لحظه آخری-کاماپرس

حشمت‌الله عسگری گفت: تعداد 831 تولیدی راکد طی 2 سال آینده آغاز به فعالیت خواهند کرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی در جلسه تسهیل استان و شهرستان رباط کریم اعلام کرد: با همت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل از ابتدا سال 1399 تا نیمه 1400 تولیدی‌های مختلف توقفی ندارند و طی این زمان 523 طرح راکد به چرخه تولید برگشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مشاغل و استخدام‌ها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

عسگری به کمک بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی جهت رونق تولید اشاره کرد و ادامه داد: زمین، واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی از اهداف مهم برای رونق تولید، افزایش اشتغال و رونق کار است.

حشمت‌الله عسگری گفت: تامین آب شهرک صنعتی عباس‌آباد، تامین زمین در شهرک صنعتی پرند و تامین انتقال آب به شهرک صنعتی شمس‌آباد اقدامات اساسی در طول سال گذشته است که این موارد کمک و دلگرمی موثری برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران است.

راز آسمان پایتخت

فعال شدن ظرفیت‌ها و افزایش واحدهای تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی به ظرفیت‌های شهرستان رباط کریم اشاره کرد و گفت: با فعال شدن ظرفیت‌های این شهرستان افزایش 100 درصدی واحدهای تولیدی و صنعتی را شاهد خواهیم بود.

عسگری از بخش‌های صنعتی شهرستان دیدن کرد و گفت: بازدیدها، بانک‌ها و حضور دستگاه‌های اجرایی دلگرمی برای واحدهای تولیدی است و همچنین مدیران نیز از مشکلات صنایع و تولیدی‌ها آگاه می‌شوند.

این مسئول در جریان این بازدیدها و آگاهی از مشکلات تولیدکنندگان این موضوع را اینگونه مطرح کرد: تسهیلات بانکی، مسائل مربوط به خدمات‌رسان، بیمه و مالیات از مشکلات تولیدکنندگان است. او ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید دغدغه بیشتری نسبت به تولیدکنندگان داشته باشند و مشکلات آن‌ها را حل کنند، وقفه در کار خدمات‌رسان‌ها هیچ‌گونه توجیهی ندارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز