اهمیت مشاوره و ریسک ‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، از بیت کوین گرفته تا جوان‌ترین کوین‌های بازار، نیازمند تحلیل دقیق و بررسی شرایط است. تحلیل و بررسی دقیق بازار ارز دیجیتال باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود و به همین دلیل افراد برای کسب سود در بازار رمزارزها، از شخص یا گروه‌های خبره مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال می‌گیرند.

به گزارش کاماپرس، نوسان ماهیت همیشگی بازار رمزارزها بوده و به همین دلیل بررسی و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخوردار است. گاهی سرعت تغییرات و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به اندازه‌ای زیاد است که تحلیل‌ها به صورت ساعتی و در کمترین زمان ممکن تغییر می‌کند؛ به همین دلیل همواره اهل فن بر انجام مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال تاکید دارند.

این بازار حساسیتی به مراتب بیشتر از دیگر انواع بازارهای مالی دارد و به همین دلیل هر نوع بی‌دقتی و ناآگاهی باعث زیان سنگین سرمایه گذاران خواهد شد؛ از این رو افراد باید قبل از شروع سرمایه گذاری، مطالعات لازم را انجام دهند و با انواع تحلیل‌های بازار رمزارزها، اعم از تکنیکال و بنیادی آشنایی داشته باشند.

در این گزارش انواع تحلیل­‌های بازار رمزارزها و اهمیت مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال بررسی شده است.

تحلیل فاندامنتال و تکنیکال

تحلیل فاندامنتال یا بنیادی، یکی از تحلیل‌های مهم بازار رمزارزها است که در آن تجزیه و تحلیل از بالا به پایین اتفاق می‌افتد. در واقع این روش با توجه به عوامل اقتصادی و اجتماعی موثر بر بازار رمزارزها، ارزیابی ارزش یک دارایی را انجام می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

در تحلیل فاندامنتال، داده‌ها و معیارهای مالی، عوامل محیطی، صنعت و بازار، تکنولوژی و نوآوری، سیاست‌ها و قوانین، مدیریت و استراتژی، عوامل اجتماعی و فرهنگی، تحقیق و توسعه و موارد جغرافیایی اثرگذار است. ابزارهای مورد نیاز برای این نوع تحلیل‌ها گزارش‌های مالی شرکت، سایت‌های مالی و خبری، داده‌های تاریخی، پایگاه‌های داده و نرم افزارهای تحلیل مالی، منابع آموزشی، نمودارها و گراف‌ها، منابع معتبر و خلاصه، نرم افزارهای مدل سازی و پیش بینی و تحلیل‌های شاختی و کمی است.

تحلیل به مراتب مهم‌تر و اساسی‌ بازار رمزارزها، تحلیل تکنیکال نام دارد. تحلیل تکنیکال روشی است که در آن روند قیمت یک رمزارز در گذشته بررسی می‌شود تا رفتار و قیمت احتمالی آن پیش بینی شود. اساس این تحلیل، قیمت و حجم معاملات در طول زمان است. ابزارهای تحلیل تکنیکال شامل الگوهای نموداری، روندها، میانگین متحرک و نوسانگرها است.

بسیاری از فعالان بازار رمزارزها به تازه­کارهای این حوزه توصیه می‌کنند که در پیش بینی خود حتما از تحلیل تکنیکال استفاده کنند. این نوع تحلیل به دلیل امکان یادگیری آسان، شهودی و سریع بودن، بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران و معامله گران است.

ارز دیجیتال-کاماپرس

اهمیت مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال و تحلیل‌ها

در هر صورت کار تحلیل از هر نوعی به هیچ وجه راحت نیست و حتما برای آن باید از اهل فن کمک گرفته شود؛ به همین سبب مشاوره سرمایه گذاری توصیه شده است، زیرا مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال به راحتی شرایط را برای چگونگی سرمایه گذاری و معامله در بازار رمزارزها فراهم می‌کند. در حقیقت مشاوره سرمایه گذاری باعث می‌شود که افراد در کوتاه‌ترین زمان به اطلاعات پایه‌ای و درست دست پیدا کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.

دریافت بهترین مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال از “فیبوتک”

ایرانیان برای گرفتن مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال می‌توانند به درگاه معتبر فیبوتک مراجعه کنند. فیبوتک مجموعه‌ای از سرویس‌های مورد نیاز برای بهتر فعالیت کردن در بازار رمزارزها است. این درگاه در کنار تحلیل، مشاوره و اخبار روزانه رمزارزها، آموزش این حوزه را نیز ارائه می‌دهد تا کاربران به راحتی امکان فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشند.

این مجموعه با داشتن کارشناسان خبره در حوزه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی و بیش از یک دهه فعالیت در بازارهای مالی داخلی و بین المللی و آشنایی با ابزارهای معامله گری و راهکارهای کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال، بهترین مشاوره سرمایه گذاری را به کاربران ارائه می‌دهد.

کاربران به منظور سرمایه گذاری بهتر در بازار رمزارزها بهتر است به صورت تلفنی مشاوره بگیرند و با تکمیل فرم درخواست، پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. لازم به ذکر است که این مجموعه مشاوره آغازین سرمایه گذاری را به صورت رایگان به کاربران ارائه می‌دهد. افراد به منظور بهره مندی از این خدمت کافی است به سایت فیبوتک به آدرس https://fibotech.trade مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیبوتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز