انفرادی رکورد فروش را شکست!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فیلم سینمایی انفرادی، دینامیت را کنار زد و در جایگاه نخست نشست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فرهنگ و رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در شرایط ثبات اقتصادی رکورد فروش بلیت یک فیلم بسیار خبرساز و مهم بود ولی در حال حاضر با افزایش قیمت بلیت این رکوردها بسیار بی‌سر و صدا هستند.

بر اساس آمار اعلام شده، فیلم سینمایی «انفرادی» که کارگردانی آن را مسعود اطیابی بر عهده داشته و همچنان در حال اکران است، تا اینجای کار با فروش 58 میلیارد و 300 میلیون تومان جایگاه «دینامیت» را در گیشه گرفته و همچنان امکان فروش بیشتر را دارد. فیلم سینمایی دینامیت که دیگر ساخته اطیابی است، در جدول رده‌بندی در جایگاه دوم نشسته است.

داستان و عوامل انفرادی

فیلم انفرادی در ژانری کمدی داستان مردی را راویت می‌کند که به افراد بانفوذی بدهکار است و دو دوست جوان او را در این امر همراهی می‌کنند. سرقت این افراد داستان‌های تلخ و شیرینی را برای آن‌ها بوجود می‌آورد…

راز آسمان پایتخت

از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان مهدی هاشمی، رضا عطاران، برزو ارجمند، شقایق دهقان، علی عامل‌هاشمی، سیروس همتی، مهسا طهماسبی، مهدی فقیه و… را نام برد.

نویسنده این فیلم حمزه صالحی و تهیه‌کننده‌گی آن را سید ابراهیم عامریان برعهده داشته و از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می‌توان به حمیدرضا اطیابی به عنوان مدیرتولید، عبدالله اسکندری طراح چهره‌پردازی و… اشاره کرد.

البته بحث تورم کم‌سابقه کنونی کشور و افزایش قیمت بلیت در صعود این فیلم سینمایی تاثیرگذار است زیرا از حیث میزان مخاطب فیلم «عقاب‌ها» به کارگردانی ساموئل خاچیکیان با سه میلیون و دویست هزار بیننده در رتبه نخست قرار دارد.

پرفروش‌های دیگر پس از انفرادی و دینامیت به ترتیب «گشت3»، «سگ‌بند»، «مطرب»، «هزارپا»، «متری شش‌ونیم»، «تگزاس2»، «رحمان1400» و «نهنگ عنبر2» هستند که از رتبه سوم تا دهم، متری شش‌ونیم فیلمی با ژانری غیرکمدی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز