انتشار فیلم جان دار در سامانه حلال دانلود

تور لحظه آخری-کاماپرس

امکان دانلود فیلم سینمایی جان دار در سامانه دانلود قانونی شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) فراهم شد.
به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، جان دار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگی کامران مجیدی ساخته سال 1397 است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در شب عروسی اسما، مسعود برادر یاسر (خواستگار سابق اسما) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن آن می رود، اما در درگیری به دست جمال برادر اسما کشته می شود…..
فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری و جواد عزتی از بازیگران این فیلم هستند.

جهت دانلود قانونی فیلم جان دار با حجم نیم بها اینجا را کلیک کنید.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

راز آسمان پایتخت

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به‌اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافی است محصول موردنظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب‌امتیاز محصولات واریز می‌شود.
علاوه بر فیلم جان دار شما می‌توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال دل، سریال هم گناه، سریال خواب‌زده و همچنین فیلم‌های میلیونر میامی، هجوم، چشم و گوش بسته، آشفتگی و … را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی WWW.HALALDOWNLOAD.COM دانلود کنید.

مرتبط با : حلال دانلود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز