اقدام جدید صرافی ورشکسته FTX برای جلب اعتماد مشتریان سابق خود

صرافی ارز دیجیتال-کاماپرس
لست سکند

صرافی اف تی ایکس سال گذشته اعلام ورشکستگی کرد و به یکی از چالش‌های اصلی بازار رمزارزها تبدیل شد. ورشکستگی این صرافی به همراه دیگر عوامل باعث شد که بیت کوین ریزش قیمت سنگینی را تجربه کند. اکنون این صرافی ورشکسته یک پورتال آنلاین برای مشتریان خود راه اندازی کرده تا از این راه به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند و ادعاهای خود را برای بررسی به این صرافی ارسال کنند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که تا قبل از ورشکستگی صرافی اف تی ایکس از خدمات این مجموعه استفاده می‌کردند تا 29 سپتامبر برای ارسال درخواست بررسی حساب خود فرصت دارند. ضمنا هم اکنون کاربران این صرافی این امکان را دارند تا موجودی حساب خود را از 11 نوامبر 2022، همزمان با اعلام ورشکستگی اف تی ایکس مشاهده کنند و اطلاعات لازم را به دست آورند.

راه اندازی پورتال آنلاین اف تی ایکس

صرافی اف تی ایکس به منظور تجدید ساختار خود پورتال آنلاین را راه اندازی کرده است. این مجموعه به مشتریانی که در بلاک فولیو اف تی ایکس ای ایکس، اف تی ایکس یو اس، اف تی ایکس ژاپن و لیکویید  حساب دارند فرصت داده تا به اطلاعات چند ماه اخیر حساب خود دسترسی داشته باشند. کاربران بعد از بررسی اطلاعات حساب خود می توانند تا 7 مهرماه ادعای خود را در این پورتال آنلاین بارگذاری کنند تا به آن رسیدگی شود.

براساس اعلام قبلی اف تی ایکس، این مجموعه برای احیای بخش بین المللی خود در تلاش است. در واقع صرافی مذکور تلاش می‌کند تا اعتماد کاربران خود را دوباره به دست آورد و مطالبات قبلی مشتریان خود را وصول کند. براساس ادعای مطرح شده، آن دسته از مشتریان که با اطلاعات تراکنش‌ها و مانده حساب‌های خود موافق هستند تنها باید اطلاعات هویتی خود را ارائه دهند. اما در صورتی که کاربری به مولفه‌های ارائه شده اعتراض داشته یا مشکلی در حساب آن وجود داشته باشد، فرصت دارد تا درخواست خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده تا در صورت اثبات ادعا، به حسابش رسیدگی شود.

مراحل اثبات مدعای مشتریان اف تی ایکس

به منظور اثبات ادعای مشتریان باید ابتدا اطلاعات کی وای سی ارائه شود. بعد از این مرحله، پورتال مشتریان را به صفحه جداگانه‌ای هدایت خواهد کرد تا اطلاعات تاریخچه تراکنش‌ها و مانده حساب‌ها را مشاهده کنند. پس از آن مشتریان به درگاه الکترونیکی اثبات ادعا فرستاده خواهند شد که جزئیات ادعاهای هر مشتری با مانده خالص موجودی را از تاریخ دادخواست در یک فهرست نمایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

البته این فرآیند برای مشتریان این درگاه ورشکسته وجود دارد. در صورتی که مایل هستید به چنین شرایطی گرفتار نشوید و از ابتدا اطلاعات و حساب‌های شما در امنیت کامل باشد، بهتر است به یک درگاه مطمئن و البته باسابقه مراجعه کنید.

بهترین صرافی ایرانی برای معامله رمزارزها

ایرانیان به دلیل مسائل مربوط به تحریم و مشکلات روابط بین الملل مسیر دشوارتری را برای انتخاب صرافی مطمئن در پیش دارند. با این حال درگاه‌های رمزارز خوبی در کشور مشغول به کار شده‌اند که انواع خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

وبسایت صرافی یکی از این درگاه‌ها است که شرایط مطمئن و خوبی را برای معامله انواع ارزهای دیجیتال در ایران فراهم کرده است. افراد با ثبت نام در این سایت و شارژ کیف پول خود امکان معامله هر نوع ارز دیجیتالی را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “اقدام جدید صرافی ورشکسته FTX برای جلب اعتماد مشتریان سابق خود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز