اقامت در هتل ضیافت الزهرا مشهد بهترین انتخاب سفر تابستانی

هتل ضیافت الزهرا مشهد-کاماپرس
لست سکند

مشهد به دلیل قرار گرفتن بارگاه مطهر و نورانی امام هشتم، سالانه میزبان خیل عظیمی از شیعیان سراسر جهان می باشد و به همین واسطه، هتل‌های متعدد و فراوانی با امکانات و قیمت‌های مختلف در این شهر احداث شده است. با نزدیک شدن به فصل تابستان اکثر افراد علاقمند هستند تا به این شهر سیاحتی و زیارتی سفر کنند. از این رو یکی از اولین مواردی که معمولا زائران قبل از سفر به مشهد در نظر می‌گیرند، رزرو یکی از بهترین هتل های مشهد با امکانات مناسب و موقعیت مکانی خوب جهت دسترسی آسان به حرم می‌باشد. یکی از این هتل‌ها که اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای افراد رقم می‌زند ، هتل ضیافت الزهرا مشهد است.  کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی امکانات این هتل به طور کامل می پردازد:اقامت در هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ضیافت الزهرا از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره نزدیک به حرم مشهد است که تنها شش دقیقه پیاده روی تا ورودی شیخ طبرسی حرم  دارد. این هتل جزو هتل‌های نوساز و لوکس مشهد به شمار می‌رود که در سال 1398 در خیابان شهید شوشتری مشهد ساخته شده است و در سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این هتل دارای 12 طبقه و 145  باب اتاق می‌باشد. اتاق های این هتل نیز در انواع متنوع و و گوناگونی مانند سوئیت‌های رویال، دبل، توئین و کانکت و تریپل است.

سایر اماکن دیدنی و تاریخی شهر مشهد نظیر خانه داروغه، بازار عباسقلی خان، خانه توکلی و موزه آستان قدس نیز در نزدیکی هتل ضیافت الزهرا مشهد قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید به آسانی به این اماکن دسترسی داشته باشید. همچنین اگر علاقمند به پاساژگردی و دیدن بازارهای شهر مشهد هستید، می‌توانید از بازار هفده شهریور مشهد که در نزدیکی این هتل قرار دارد، بازدید کنید. این هتل با پرسنلی آموزش دیده، ماهر و مجرب و امکانات و تجهیزات مدرن و لوکس آماده پذیرایی از تمام افراد از سراسر ایران و جهان می‌باشد.

رستوران و امکانات ویژه هتل ضیافت الزهرا

هتل ضیافت الزهرا مشهد دارای غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه و همچنین سالن‌های غذاخوری شیک و لوکس است. صبحانه در این هتل رایگان بوده و سالن صبحانه خوری این هتل رستوران فدک می‌باشد که انواع صبحانه‌های گرم و سرد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. رستوران اصلی و بزرگ هتل ضیافت الزهرا، رستوران صفا است که دارای فضایی بسیار لوکس و شیک است و از تم رنگی بنفش و طوسی در طراحی این رستوران استفاده شده است که می‌توان گفت این رنگ‌ها زیبایی این رستوران را چندین برابر کرده است. انواع غذاها و سالادها در این رستوران قابل سفارش هستند اما توصیه می‌کنیم حتما چشیدن طعم بینظیر غذاها و سالادهای عربی این هتل که به دست سرآشپزی متبهر تهیه شده را از دست ندهید! هتل ضیافت الزهرا دارای کافی شاپ بسیار زیبایی است که بصورت 24 ساعته انواع بستنی‌ها، نوشیدنی‌ها، دسر  و… را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. خدمات متنوع دیگری نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بدنسازی و اسپا نیز در این هتل جهت استفاده مسافران فراهم است.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از قیمت و رزرو این هتل و همچنین هتل‌های فراوان دیگری نظیر هتل مدینه الرضا، هتل درویشی، هتل جهان، هتل قصر طلایی و  بسیاری دیگر از هتل‌ها با قیمتی مناسب به وبسایت یا اپلیکیشن یوتراوز مراجعه کنید.

راز آسمان پایتخت

هتل ضیافت الزهرا مشهد-کاماپرس

رزرو هتل ضیافت الزهرا و سایر هتل های مشهد مقدس در وبسایت یوتراوز

علاقمندان به رزرو هتل‌های مشهد می‌توانند به وبسیات یوتراوز مراجعه نمایند. یوتراوز تضمین قیمت دارد و می‌توانید ارزان‌تر از آنچه فکرش راهم می‌کنید در این سامانه هتل موردنظر خود را رزرو کنید!

یوتراوز توانسته است با ارائه یک سیستم یکپارچه‌ی آنلاین، امکان خرید بلیط هواپیما در کلیه مسیرهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و ارزان، خرید بلیط سیستمی، رزرو هتل، هتل آپارتمان و انواع اقامتگاه در تمام ایران، رزرو بلیط قطار و انواع خدمات سفر را تنها با چند کلیک ساده برای تمام افراد فراهم کند. شما می‌توانید از هرکجای ایران در کمترین زمان، با آسان‌ترین روش و صرف کمترین هزینه به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید. یوتراوز در همه‌ی لحظات سفر از 7 روز هفته گرفته تا 24 ساعت شبانه‌روز در کنار افراد خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : یوتراوز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اقامت در هتل ضیافت الزهرا مشهد بهترین انتخاب سفر تابستانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز