ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی و سامسونگ در بازار چند؟

در آخرین روز هفته قیمت بیشتر گوشی های موبایل افزایش داشت. اما ارزان ترین گوشی های پرفروش شیائومی و سامسونگ در این بازار افزایشی چقدر است؟
به گزارش کاماپرس، در ۲۴ ساعت گذشته قیمت خیلی از گوشی های موبایل افزایش پیدا کرد. بالا رفتن قیمت دلار حالا اثرش را روی قیمت موبایل هم نشان می دهد.مثلا بعضی از گوشی های سامسونگ،‌اپل و شیائومی با افزایش قیمت روبرو بودند.اما در این بازار پر از نوسان ارزان ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی چه قیمتی دارد؟

ارزان ترین گوشی پرفروش شیائومی

یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی مدل رد می نوت ۸ پرو است که از ۷ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان امروز به قیمت ۷ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسیده است گوشی موبایل شیائومی مدل رد می نوت ۹ اس نیز از ۷ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان امروز ۷ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

ارزان ترین گوشی پرفروش سامسونگ

البته این افزایش قیمت فقط مخصوص گوشی های شیائومی نبود. قیمت گوشی آ۵۱ سامسونگ هم از ۸ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان امروز به ۸ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. گوشی آ ۱۱ سامسونگ از ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی سامسونگ مدل نوت ۲۰ الترا نیز از قیمت ۳۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان حالا ۳۶ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

موبایل های برند آیفون هم افزایش قیمت داشتند. به طوری که آیفون ۱۱ پرومکس از ۴۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۴۵ میلیون تومان رسیده است و یا آیفون اس ای با ظرفیت ۶۴ گیگابایت از ۱۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به قیمت ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز