ارزان ترین چای ساز بازار + قیمت آذر 1402

لست سکند

با توجه به اهمیت زمان در جهان امروز و محبوبیت چای در بین مردم استفاده از چای‌ساز روشی سریع و راحت برای نوشیدن یک فنجان چای خوش طعم است. چای‌ساز آب را سریع تر از هر زمان دیگر به جوش آورده و باعث می‌شود بتوانید در کنار عطر و طعم بهتر چای آن را به طور مداوم گرم نگه دارید.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین چای‌ساز موجود در بازار را معرفی و بررسی می‌کند:

1_چای‌ساز المپیا مدل OE-4000A

گنجایش کتری این دستگاه 2 لیتر و ظرفیت قوری 1.5 لیتر است. این محصول فیلتر تفاله گیر چای و صفحه گرم نگه دارنده کتری دارد. کتری و قوری این دستگاه در کنار هم قرار دارند. بدنه کتری از جنس استیل و قوری از جنس شیشه است و وزن آن 1.12 کیلوگرم است. از ویژگی این محصول می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه کتری اشاره کرد که کار را برای افراد چپ دست راحت می‌کند. طول سیم این دستگاه 0.6 سانتی متر و حداکثر توان مصرفی 1800 وات است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 698 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_چای‌ساز اونیک مدل J-V 220

گنجایش کتری این دستگاه 2 لیتر و ظرفیت قوری 1.2 لیتر است که می‌توان مقدار زیادی چای در آن دم کرد. این محصول فیلتر تفاله گیر چای و صفحه گرم کننده کتری دارد. کتری و قوری این دستگاه در کنار هم قرار دارند. جنس بدنه کتری ترکیبی از استیل و پلاستیک مقاوم به حرارت و جنس قوری از شیشه است. کتری این محصول بدون سیم بوده که می‌توانید آن را به راحتی جا به جا کنید و المنت های ضد زنگ در کف کتری باعث می شود آب با سرعت بیشتری به جوش بیاید. از ویژگی های این محصول می توان به سیستم خاموشی خودکار و قابلیت چرخش 360 درجه کتری اشاره کرد. وزن این دستگاه 3 کیلوگرم و حداکثر توان مصرفی آن 1830 وات است.

قیمت این محصول 1 میلیون و 280 هزارتومان است.

3_چای‌ساز سیماران مدل STM-815P

گنجایش کتری این دستگاه تا 2 لیتر و ظرفیت قوری تا 1 لیتر است. این محصول در مقایسه با چای سازهای مشابه آب را سریع تر به جوش می آورد. قوری این دستگاه بر روی کتری قرار دارد. جنس بدنه کتری از پلاستیک باکیفیت و جنس قوری از شیشه است. این دستگاه را می توان در حالت گرم دهنده قرار داد تا آب در کمترین دما بجوشد و چای درون قوری گرم بماند و انرژی کمتری مصرف شود. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای کتری و ترموستات خودکار آن اشاره کرد که پس از اتمام آب کتری دستگاه جهت حفظ ایمنی به طور خودکار خاموش می شود. اتصال کتری به پایه بدون سیم انجام شده و با درپوش ساده می توانید از این دستگاه به عنوان کتری در آشپزخانه استفاده کنید. وزن این محصول 1.2 کیلوگرم است.

قیمت این محصول یک میلیون و 440 هزارتومان است.

4_چای‌ساز الارکو مدل EL 100

گنجایش کتری این دستگاه 2 لیتر و ظرفیت قوری 1 لیتر است. این محصول دارای نشانگر سطح آب است و 5 دمای قابل تنظیم دارد. قوری این دستگاه بر روی کتری قرار دارد. کتری از جنس استیل ضد زنگ و قوری بدنه ای شیشه ای دارد. پایه این محصول به پنل لمسی مجهز شده که امکان تنظیم دما و حالت گرم دارنده را فراهم می کند که چای را داغ نگه داشته و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از ویژگی های این محصول می توان به سیستم خاموشی خودکار و چرخش 360 درجه ای کتری اشاره کرد. این دستگاه آب را تا 10 دقیقه به جوش می آورد و وزن 1.5 کیلوگرمی دارد.

قیمت این محصول یک میلیون و 612 هزارتومان است.

5_چای ساز میگل مدل GTS 220

گنجایش کتری این دستگاه 1.7 لیتر و ظرفیت قوری 0.8 لیتر است. این محصول مجهز به سیستم ایمنی است که در صورت اتمام آب کتری عملکرد دستگاه متوقف می شود. قوری این دستگاه بر روی کتری قرار دارد. جنس بدنه کتری و قوری شیشه ای است که می توانید مقدار آب باقی مانده درون کتری را ببینید. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت چرخش 360 درجه ای کتری و حالت گرم نگه دارنده خودکار آن اشاره کرد. جنس فیلتر قوری این دستگاه استیل بوده که قابل جدا شدن است و می توانید به راحتی آن را تمیز کنید. این محصول چراغ LED روشنگر آبی دارد و وزن آن 1.6 کیلوگرم است.

قیمت این محصول یک میلیون و 846 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز