ارزان‌ترین تلویزیون فریم سامسونگ در سال 2023

تلویزیون‌ فریم هنوز توانایی رقابت با تلویزیون‌های معمولی را ندارد با این حال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این تلویزیون‌ قاب عکس مانند، می‌تواند هم به‌عنوان یک صفحه نمایش و هم یک اثر هنری زیبا و متحرک عمل کند.

مدل فریم به طور کلی در سال ۲۰۲۳ تغییرات چشمگیری پیدا نکرد. با این حال، کوچکترین نسخه این مدل که یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی است، بالاخره از ویژگی سنسور حرکتی بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش کاماپرس، صفحه در حالت Art Mode یا نمایش تصویر، از این امکان استفاده می‌کند تا حضور افراد در اتاق را تشخیص دهد. اگر کسی در اطراف نباشد، نمایشگر برای صرفه‌جویی در مصرف برق خاموش می‌شود.

بنابراین این مدل یک انتخاب مقرون به صرفه برای افرادی به شمار می‌رود که نمی‌خواهند یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

پیش از این، ویژگی سنسور حرکتی در نسخه‌های بزرگتر فریم وجود داشت و اخیرا به نسخه ۳۲ اینچی نیز افزوده شد. این نسخه همچنین از نور پس‌زمینه LED دوگانه بهره‌مند شد که باعث بهبود روشنایی نمایشگر می‌شود.

از سال گذشته فروشگاه هنری فریم نیز آپدیت شده و به مشترکین اجازه دسترسی به بیش از دو هزار اثر هنری را می‌دهد. همچنین تعدادی قاب نیز به‌عنوان لوازم جانبی تحویل مشتریان می‌شود.

با تمام تغییرات نسخه ۳۲ اینچی، مدل ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ آن دارای قیمت مشابه ۵۹۹ دلار هستند. بنابراین برای بهره‌مندی از امکانات ذکر شده در خرید آن به دقت بالایی نیاز است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز