ارزان ترین تلویزیون‌ های جی پلاس موجود در بازار

افزایش قیمت لوازم برقی و تلویزیون باعث شده است بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار باشند. تلویزیون جزو لوازم برقی بادوام است و تا سال‌ها نیاز به تعویض آن نخواهید داشت. با این حال خرید لوازم برقی دارای حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاصی است که لازم است تا خرید خوبی داشته باشید.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین تلویزیون‌های جی پلاس موجود در بازار می‌پردازد :

تلویزیون پلاس 32 اینچ مدل  GTV-32MD416N

این تلوزیون 32 اینچی یکی از محصولات ساده و مقرون به صرفه تولید شده توسط برند جی پلاس است. این مدل برای افرادی که به ویژگی‌ها و امکانات خاص یک تلویزیون نیاز ندارند و صرفا به دنبال گزینه اقتصادی هستند، مناسب است. این تلویزیون دارای پایه رومیزی است و صفحه آن تخت است. این تلویزیون دارای یک درگاه یو اس بی است و صدا خروجی این دستگاه از نوع اپتیکال است. این تلویزیون به قیمت شش میلیون و 199 هزار تومان به فروش می‌رسد.

تلویزیون جی پلاس مدل  GTV-32PD418N

این تلویزیون در سایز 32 اینچ تولید می‌شود و دارای رده انرژی A است. این محصول دارای پایانه رومیزی است و نوع صفحه آن تخت است. کیفیت تصویر این محصول اچ دی است و دارای دو درگاه اچ دی ام آی و یک درگاه یو اس بی است. نوع صدا خروجی این تلویزیون اپتیکال است و از قابلیت‌های دیگر این محصول کنترل تطبیقی صدا است. این مدل به قیمت شش میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

تلویزیون جی پلاس مدل  GTV-32MD414N

این تلویزیون در سایز 32 اینچ و با کیفیت تصویر اچ دی تولید می‌شود که کیفیت این محصول با توجه به سایز آن کافی است. این دستگاه از یک سیستم صوتی دوکاناله بهره می‌برد که مجموعا توان خروجی آن‌ها 10 وات است. این دستگاه از تیونز برخوردار است و شما را از خرید گیرنده دیجیتال بی‌نیاز می‌کند. این محصول دارای یک درگاه برای اتصال یو اس بی و دو درگاه اچ دی ام آی است. این محصول نیز برای افرادی که انتظارات خاصی از تلویزیون ندارند و به دنبال ویژگی‌های پیشرفته نیستند، مناسب است. این مدل به قیمت هفت میلیون و 69 هزار تومان به فروش می‌رسد.

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-32PD618N

این تلویزیون در سایز 32 اینچی تولید می‌شود و قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی را دارد. همچنین این تلویزیون از انواع هوشمند است و دارای اندروید 11 و مرورگر اینترنت است. کیفیت تصویر این محصول اچ دی است و قابلیت نصب انواع اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها بر تلویزیون وجود دارد. این محصول قابلیت اتصال به وای فای و اتصال به بلوتوث را نیز دارد. صفحه نمایش به صورت تخت است و پایه دستگاه از نوع رومیزی است. این محصول به قیمت هفت میلیون و950 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل  GTV-40PH416N

این تلویزیون در سایز 40 اینچی و با کیفیت تصویر فول اچ دی تولید می‌شود. در این محصول سه درگاه اچ دی ام آی و دو درگاه یو اس بی تعبیه شده است. این تلویزیون مجهز به گیرنده داخلی است و دیگر نیازی به خرید گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. از دیگر قابلیت‌های این مدل امکان ضبط بر روی حافظه خارجی است. نوعی خروجی صدا اپتیکال اسن و قابلیت کنترل تطبیقی صدا نیز وجود دارد. این محصول به قیمت 9 میلیون و500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

 

 

 

مرتبط با : ال جیجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز