ارزان ترین ماشین ظرفشویی های جی پلاس در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از کالاهای ضروری تبدیل شده و به یکی از اعضا ثابت آشپزخانه تبدیل شده است. بسیاری از افراد بر این باور هستند که کالاهای گران‌قیمت بهترین مدل‌های ماشین‌ ظرفشویی در بازار هستند. با این حال بسیاری از مدل‌های ارزان قیمت علاوه بر رفع نیاز، باعث صرفه‌جویی در هزینه نیز می‌شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی اقتصادی‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار می‌پردازد:

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل J441

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل J441  ظرفیت شست‌ و شو برای 14 نفر را دارد. این ماشین ظرفشویی از تکنولوژی موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک بهره می‌برد که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. این مدل دارا هشت برنامه اصلی و سه برنامه فرعی برای شست و شو است. از بزرگ‌ترین قابلیت‌های این مدل خشک‌کن پرقدرت آن است که با استفاده از گردش هوا داغ باعث خشک شدن ظروف می‌شود. این ماشین ظرفشویی یکی از اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین محصولات جی پلاس است و به قیمت 14 میلیون و 390 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  J552W

این ماشین ظرفشویی 15 نفره از جدیدترین محصولات برند جی پلاس محسوب می‌شود. این مدل دارا مصرف انرژی A++  و چند برنامه شست و شو متنوع است که با توجه به جنس ظروف و زمان مورد نظر برای شست و شو قابل انتخاب هستند. صدا 44 دسی‌بل و میانگین مصرف 9 و نیم لیتر آب برای هر وعده شست و شو از دیگر مزایا این ماشین ظرفشویی هستند. این مدل با قیمت 15 میلیون و450 هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • بشتر بخوانید:

تاثیر دستگاه تصفیه هوا شارپ در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها + قیمت

جدیدترین تلویزیون سامسونگ سال 2023؛ معرفی نسل جدید نمایشگرها

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل K351W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل K351W دارا ظرفیت 13 نفر است. در این ظرفشویی پنج برنامه اصلی برای شست و شو قرار داده شده است. این ماشین ظرفشویی رده مصرف انرژی A++  دارد و میزان تولید صدا بسیار کمی در حد 49 دسی‌بل دارد. این مدل در هر شست و شو 11 لیتر آب مصرف می‌کند. این مدل یکی از ارزان‌ترین ماشین‌ ظرفشویی‌های جی پلاس است که به قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351

این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 13 برای خانواده‌های پرجمعیت یا پررفتارآمد مناسب است. با این حال قابلیت شست و شو نیمه ظرفیت این امکان تمیز کردن ظروف با تعداد کم را فراهم می‌کند. میانگین مصرف 11 لیتر آب در هر بار شست و شو و رده مصرف انرژی A++ از مزایا این ماشین ظرفشویی محسوب می‌شود. این ماشین دارا پنج برنامه شست و شو است که می‌توان متناسب با نوع ظرف‌ها از آن استفاده کرد. قابلیت سلف کلین این ماشین ظرفشویی از ایجاد کثیفی و رسوبات در خود ماشین جلوگیری می‌کند. این مدل با قیمت 15 میلیون و 900 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس J552S

این ماشین ظرفشویی قادر است ظروف استفاده شده توسط یک جمعیت 15 نفره را شست و شو دهد. این محصول دارا سه سبد قرارگیری ظروف است که قابلیت تنظیم ارتفاع سبد میانی وجود دارد. خشک‌کن قدرتمند این ماشین ظرفشویی با گردش هوا داغ در محیط داخلی باعث خشک شدن ظرف‌ها می‌شود و از ایجاد لکه جلوگیری می‌کند. صدا 44 دسی‌بل این دستگاه هیچ مزاحمی ایجاد نمی‌کند. این ماشین ظرفشویی در هر شست‌ و شو 9 و نیم لیتر آب مصرف می‌کند و انرژی کمی مصرف می‌کند. این محصول با قیمت 15 میلیون 700 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : ال جیجی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز