تاثیر دستگاه تصفیه هوا شارپ در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آلودگی هوا و بیماری‌های ناشی از آن، هدیه انقلاب صنعتی و مدرنیته به انسان و جوامع است. روز به روز نگرانی فزاینده‌ای در مورد سطوح آلودگی هوا در خارج از منزل و داخل خانه وجود دارد. به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست، هوای داخل خانه می‌تواند تا پنج برابر آلوده‌تر از هوای بیرون باشد. از آن‌جا که هوای داخل خانه به اندازه هوای بیرون گردش نمی‌کند، بسیاری از آلاینده‌های موجود در هوا همچنان در داخل رشد می‌کنند. دستگاه تصفیه هوا شارپ با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری یون‌ساز پلاسماکلاستر، ذرات آلوده را از بین می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تصفیه کننده‌های هوا می‌توانند هوای کهنه را تازه کنند و احتمال مشکلات سلامتی ناشی از آلاینده‌های داخل خانه را کاهش دهند. در ادامه کاماپرس به بیان لزوم استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا می‌پردازد.

پیشگیری از انواع بیماری‌ها

طبق آمار مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، از هر 12 نفر یک فرد مبتلا به بیماری آسم است. این افراد لوله‌های برونش ملتهب دارند. آلاینده‌هایی مانند شوره حیوانات خانگی، گرده‌ها یا کنه‌های گرد و غبار راه‌های هوایی آن‌ها را تحریک می‌کند و باعث مشکلات عدیدی در تنفس می‌شود.

اگر در منزل خود حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارید، استفاده از دستگاه تصفیه هوا بسیار توصیه می‌شود. حیوانات خانگی مو و شوره زیادی در فضا پخش می‌کنند. این ذرات همچنان در هوا در گردش است و به مرور به سیستم تنفسی شما آسیب می‌رساند.

راز آسمان پایتخت

فیلترهای دستگاه تصفیه هوا، از نخ‌های ظریف و نازک‌تر از مو ساخته شده‌اند. دستگاه تصفیه هوا شارپ با برخورداری از فیلتر هپا و فیلتر ضد گرد و غبار انواع گرده‌ها، آلاینده‌ها را در توری‌ خود محبوس می‌کند در نتیجه هوای پاکیزه به اتاق شما جریان می‌یابد. این دستگاه به تاییدیه 14 مرکز علمی بهداشتی و درمانی از جمله آسم کانادا، بنیاد تحقیقات آلرژی بریتانیا، دانشگاه لوبک آلمان و دانشکده بهداشت عمومی هاروارد آمریکا رسیده است.

مواد شیمیایی مضر را از محیط‌های داخلی حذف کنید

بستن درها و پنجره‌های خانه به این معنی نیست که می‌توان از ورود آلاینده‌های خارجی مانند دی اکسید نیتروژن و مونوکسید کربن جلوگیری کرد. این گازها معمولا در مناطق پرتردد وسایل نقلیه یافت می‌شوند و ممکن است به داخل خانه نفوذ کنند. قرار گرفتن در معرض این دو ماده، بیماری آلزایمر را شدت می‌بخشد.

حتی اگر در شهرهای بزرگ با ترافیک زیاد زندگی نمی‌کنید، فضای خانه همچنان ممکن است با سموم ناشی از چندین ماده پاک کننده آلوده شود. بسیاری از پاک کننده‌های خانگی معمولی حاوی مواد شیمیایی سمی مانند آمونیاک، کلر و فتالات هستند. قرار گرفتن در معرض این مواد به صورت مداوم، در دراز مدت مشکلات جدی مانند تومور، سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی یا اختلالات عصبی ایجاد می‌کند.

کربن فعال در تصفیه کننده‌های هوا می‌تواند این آلاینده‌های شیمیایی را پاک کند. شکل متخلخل کربن در این دستگاه‌ها برای به دام انداختن مواد شیمیایی و بازیافت هوای تازه به اتاق استفاده می‌شود. فیلتر کربن فعال در دستگاه تصفیه هوا شارپ علاوه‌بر جذب گازهای سمی، بوهای نامطبوع محیط را نیز از بین می‌برد.

یک خواب با کیفیت در یک هوای پاکیزه

آلرژی‌های داخلی مانند باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌تواند موجب بروز حساسیت‌های گوناگونی شود. عطسه مکرر، سرفه، احتقان بینی، آبریزش چشم یا گلودرد برخی از علائم شایع آلرژیک هستند که خواب شما را مختل می‌کنند. با استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا شارپ به واسطه بهره وری از فناوری پلاسما کلاستر، بسیاری از آلرژن‌های اتاق شما فیلتر می‌شود. این آلاینده‌ها به مرور در تشک ته نشین می‌شوند و باعث ایجاد بوی نامطبوع و کاهش کیفیت تشک می‌شوند. این دستگاه‌ها می‌توانند با حذف عوامل بیماری‌زا در افزایش طول عمر تشک شما موثر باشند.

ویژگی‌های دستگاه تصفیه هوا شارپ

دستگاه تصفیه هوا شارپ با 80 میلیون فروش جهانی، مساحتی به میزان 50 متر مربع را پوشش می‌دهد. دارای سیستم مرطوب کننده، چهار سنسور بو، گردوغبار، رطوبت، آلرژی و نشان دهنده وضعیت بو در سه حالت است. جهت عملکرد بهتر، لازم است فاصله دستگاه تا دیوار حداقل نیم متر باشد. این دستگاه با چهار فیلتر خود دارای طول عمر مفید بیش از ده سال است. صفحه لمسی، مجهز به چرخ جهت حمل آسان، دارای حالت خواب، قفل کودک، نشانگر رطوبت، دما و وضعیت گرد و غبار از ویژگی‌های متمایز این دستگاه است.  این دستگاه با 18 ماه گارانتی و به قیمت 21 میلیون و 800 هزار تومان توسط برند بهین تکنولوژی در فروشگاه اینترنتی رایاسان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : رایاسان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز