ارائه خدمتی نو در زمینه خرید قسطی

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه خودرو با بیش از ۲۰ سال  تجربه در زمینه فروش اقساطی خودرو، ملک و تجهیزات، به نام متین خودرو مدعی شد که می‌تواند تسهیلاتی برای خرید قسطی کالا، تجهیزات و خودرو ارائه‌دهد اما با سود کم و شرایط ویژه.

افراد با سابقه و کارشناسی در این حوزه در تیم متین خودرو حضور دارند و این افراد توانایی ارائه بهترین تسهیلات را دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین خرید را تجربه کنید.

متین خودرو چه خدمتی ارائه می‌دهد؟

متین خودرو به عنوان یک تسهیل‌کننده شرایط خرید، نقش واسطه بین مشتری، بانک و تامین‌کننده را بازی می‌کند. هدف اصلی این شرکت، ارائه خرید اقساطی خودرو، ملک و کالا و تجهیزات با سود بانکی به مشتریان است.

طی نمایشگاهی که در زمینه توسعه صنعت خودرو برگزار شد متین خودروحضور یافت تا راه‌های نوین خرید قسطی و با سود کم ارائه دهد. این شرکت سعی می‌کند تا با ارائه راه‌حل‌های متفاوت، تورم را کنترل کرده و تابوهای خرید اقساطی با سود بالا را بشکند.

 چه چیزی ایلیا متین خودرو را با دیگران متفاوت می‌کند

در این نمایشگاه، علاوه بر ایلیا متین خودرو شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خودرو، شرکت‌های صنعتی و برندهای معروف در حوزه خودرو نیز حضور  داشتند. یکی از ویژگی‌های متمایز متین خودرو از شرکت‌های دیگر در زمینه فروش اقساطی، ارائه تسهیلات با سود بانکی است. در حال حاضر، این شرکت در تلاش برای دریافت مجوز تامین خودرو و کالا و تجهیزات برای بانک‌ها از وزارت صنعت است تا بتواند خدمتی منحصر به فرد به مشتریان ارائه دهد.

راز آسمان پایتخت

 

خرید قسطی با سود بانکی با ایلیا متین خودرو

متین خودرو برای اولین بار در ایران، وام خرید تجهیزات تا سقف ۸ میلیارد تومان را بدون نیاز به طی کردن پروسه بانکی ارائه می‌دهد و در این زمینه بی‌رقیب است. به همین دلیل، بهتر است مشتریان به متین خودرو اعتماد کنند و از شرایط خاص و متفاوتی که این شرکت در خرید قسطی ارائه می‌دهد، بهره‌برداری کنند.

با توجه به تجربه، اعتبار و سابقه متین خودرو در صنعت خرید اقساطی، بهترین انتخاب برای مشتریان است. این شرکت با شرایط خاص و منحصر به فردش، به مشتریان خود امکان می‌دهد تا خرید قسطی را با اطمینان و راحتی بیشتری تجربه کنند برای اطلاع بیشتر از این شرایط به وبسایت ایلیا متین خودرو مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایلیا متین خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز