احتمال دو برابر شدن ارزش بیت کوین تا پایان سال

تور لحظه آخری-کاماپرس

باب راس که بنیان‌گذار شرکت بلاک چین سولوجنیک است، از احتمال دو برابر شدن ارزش بیت‌کوین تا پایان سال خبر داد. بیت‌کوین که در سال 2010 نیم دلار قیمت داشت هم‌اکنون با قیمت حدود 29 هزار دلار مبادله می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس یکی از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت ارز دیجیتال کاهش پاداش ماینرها است. با کاهش پاداش ماینرها، عرضه توکن نیز کم شده و در نتیجه قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند. راس گفته که اگر سال دیگر فرایند نصف شدن پاداش ماینرها شروع شود، ممکن است رکورد قیمت بیت‌کوین شکسته شود. او شاخص‌های فنی را نشان‌دهنده روند صعودی و حرکتی دانست و از احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین در پایان سال به 40 هزار دلار خبر داد.

طبق گفته‌های او رسیدن قیمت بیت‌کوین به 40 هزار دلار چندان عجیب نخواهد بود. این پیش‌بینی‌های مثبت تنها مربوط به باب راس نبوده و افراد دیگری نیز آینده بیت‌کوین را همانند راس تصور می‌کنند. بانک استاندارد چارترد نیز به تازگی یادداشتی را منتشر کرده است. در این یادداشت پیش‌بینی شده که تا اواسط سال 2024 قیمت این ارز دیجیتال به 100 هزار دلار می‌رسد. ماتریکس پورت نیز چشم‌اندازی یکساله برای قیمت بیت‌کوین ارائه داده است. از نظر ماتریکس پورت قیمت بیت‌کوین تا یکسال آینده بیش از دو برابر خواهد شد و به قیمت 65 هزار دلار می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

صرافی وب‌سایتی رسمی برای خرید و فروش رمز ارز است. خرید و فروش در صرافی به‌صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود. در این وب‌سایت می‌توان با واریز ریال، رمز ارز خریداری کرد. سرعت بالا در انتقال ارز دیجیتال و احراز هویت سریع، آنلاین و آنی اصلی‌ترین ویژگی‌های صرافی هستند. احراز هویت در سایت 1 تا 4 ساعت به طول می‌انجامد. در این وب‌سایت قیمت انواع ارز دیجیتال و مارکت‌ها به صورت به روز قابل مشاهده است. هم‌اکنون قیمت بیت‌کوین حدود 27 هزار و 600 دلار است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز