قیمت روز بیت کوین 16 اردیبهشت 1402/ نوسان نرخ رمزارز معروف در کانال 29 هزار دلاری

قیمت بیت کوین بعد از پایان جلسه فدرال رزرو رشد خوبی پیدا کرد و در کانال 29 هزار دلاری قرار گرفت. البته رمزارز معروف هنوز نتوانسته به مرز 30 هزار دلاری برسد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 256 دلار کم شده و به مرز 29 هزار و 273 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیشتر تحلیلگران و کارشناسان بازار رمزارزها نسبت به آینده قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال امیدوار هستند. با این حال گزارش و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که نرخ بیت کوین جهش چندانی نداشته و طی چند روز گذشته مدام سردرگم بوده است. براساس گزارشی که از موسسه کیو سی پی کپیتال منتشر شده، بیت کوین و بازار رمزارزها طی هشت هفته اخیر در یک وضعیت سردرگمی به سر برده‌اند. به همین دلیل این صنعت شاهد کاهش میزان نوسان‌های ضمنی بوده و همین مسئله باعث شده تا قیمت ارزهای دیجیتال در محدوده‌های فعلی ثابت باقی بماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به نظر شرایط کنونی اقتصاد آمریکا و بحران‌های اقتصادی جهان احتمالا روی قیمت بیت کوین اثرات بیشتری خواهد گذاشت و این رمزارز در بلندمدت رشد نرخ بیشتری را تجربه خواهد کرد. طبق گزارش کیو سی پی کپیتال، دو رویداد بحران بانکی آمریکا و همچنین رسیدن میزان بدهی‌های دولت این کشور به سقف خود احتمالا باعث تضعیف بیشتر شاخص دلار شده و روی رشد نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها طی دو ماه آینده موثر خواهد بود. البته این امکان وجود دارد که با وقوع حوادث دیگر قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها در مدار نزولی قرار بگیرد.

بهترین درگاه برای معامله رمزارزها کدام است؟

خرید و فروش رمزارزها در هر زمان و شرایطی باید از طریق بستر مطمئن و امنی انجام شود. درگاه‌های اینترنتی در صورتی که امنیت کافی را داشته باشند و تایید شوند، یک بستر مطمئن برای معامله رمزارزها هستند. اوکی اکسچنج یک درگاه اینترنتی مناسب برای خرید و فروش بیت کوین و هر رمزارز دیگری است که بالغ بر پنج سال سابقه دارد. بیشتر از 1 میلیون کاربر در سراسر کشور هم از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. یکی از دلایل جذب مشتریان به این درگاه گذشته از سابقه فعالیت و امنیت آن، تیم پشتیبانی قوی است. نیروی پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشتریان است و به آن‌ها برای خرید و فروش بهتر ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز