قیمت روز بیت کوین 14 اردیبهشت 1402/ پادشاه رمزارزها 29 هزار دلار شد

بحران‌های اقتصادی آمریکا و وخامت شرایط اقتصاد در سطح جهان باعث شده تا مردم به بیت کوین و بازار رمزارزها توجه ویژه داشته باشند. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 696 دلار بالاتر رفته و بار دیگر در کانال 29 هزار دلاری قرار گرفته است. سرمایه گذاران امیدوار هستند که این ارز دیجیتال بتواند کانال 30 هزار دلاری را به دست آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تشدید مشکلات و بحران‌های مالی آمریکا و اعلام ورشکستگی بانکهای مهم این کشور باعث شده تا مردم به دنبال بازارهای دیگر برای حفظ ارزش سرمایه خود باشند. به همین دلیل این روزها بازار رمزارزها در معرض توجه سرمایه گذاران قرار گرفته و افراد زیادی به نوسانات آن و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال مهمی مثل بیت کوین و اتریوم توجه دارند. به گفته کارشناسان و فعالان اقتصادی، در صورت بدتر شدن وضعیت اقتصادی آمریکا بازار رمزارزها بیش از پیش رونق خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این خصوص جف کندریک، رئیس بخش تحقیقات فارکس در موسسه بانکی استاندارد چارترد، اعلام کرده که در صورت ناتوانی آمریکا در پرداخت بدهی‌های خود، احتمالا نرخ بیت کوین 20 هزار دلار جهش خواهد داشت. همچنین کندریک اعلام کرده که برخلاف بیت کوین که احتمالا در اثر عملکرد ضعیف آمریکا و عدم تسویه بدهی‌های خود رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد، نرخ رمزارزهای دیگر مثل اتریوم در مدار نزولی قرار خواهد گرفت.

آریاک سفر

در واقع این تحلیلگر معروف معتقد است که بیت کوین در دوره بحران اقتصادی آمریکا به عنوان یک دارایی امن شناخته شده و مردم بیشتر به آن توجه دارند.

سابقه کار اوکی اکسچنج در بازار رمزارزها

در صورتی که شخصی مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها باشد باید بهترین روش را برای معامله آن‌ها انتخاب کند. مراجعه به صرافی‌های مطمئن از جمله این روش‌ها است. منتهی معامله گران ایرانی امکان استفاده از خدمات صرافی‌های بین المللی را ندارند و می‌توانند از خدمات اوکی اکسچنج استفاده کنند. این درگاه بالغ بر 5 سال است که انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد و تاکنون توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه به منظور آسودگی خاطر بیشتر کاربران، تیم پشتیبانی قوی را شکل داده که به صورت شبانه روزی در تمامی ساعات پاسخگوی مشتریان هستند. بنابراین کاربران در هر زمانی امکان انجام معامله و رفع مشکلات خود را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز