قیمت روز بیت کوین 12 اردیبهشت 1402/ نرخ رمزارز پایه صعودی می شود؟

لست سکند

بیت کوین هنوز نتوانسته به مرز 30 هزار دلاری برسد اما اخیرا پیش بینی‌هایی نسبت به رشد قابل توجه این رمزارز مطرح شده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 166 دلار بالاتر رفته و در محدوده 27 هزار و 984 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال رشد 755 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه قیمت بیت کوین تا کانال 27 هزار دلاری سقوط کرده است، اما همچنان گاوهای این بازار برای صعود آن تلاش می‌کنند. برخی از فعالان و کارشناسان بر این باورند که به زودی روند اصلاح قیمت بیت کوین متوقف خواهد شد و این رمزارز بار دیگر در مسیر صعودی قرار خواهد گرفت. از لحاظ تحلیلگران فنی، در حال حاضر بیت کوین پایین مرز حمایتی 28 هزار و 200 دلاری قرار گرفته و کمتر از میانگین متحرک ساده 100 ساعته است. در حال حاضر اگر بیت کوین بخواهد دوباره حرکت صعودی جدیدی را آغاز کند و به مرز 30 هزار دلاری برسد باید مرز مقاومتی 28 هزار و 50 دلاری را پشت سر بگذارد. پس از آن محدوده مقاومتی حساس 28 هزار و 200 دلاری را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما در صورتی که بیت کوین نتواند از مرز قیمتی 28 هزار و 50 دلاری عبور کند احتمالا به سمت محدوده 27 هزار و 664 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. از دست دادن این مرز قیمتی سبب خواهد شد تا روند نزولی بیت کوین سرعت بگیرد و سقوط آن به کانال‌های پایین‌تر دور از انتظار نباشد.

راز آسمان پایتخت

بهترین درگاه برای کسب اطلاعات رمزارزی

هیچ گاه امکان ارائه پیش بینی دقیق برای بیت کوین و آینده آن وجود ندارد. برخی بر این باورند که نرخ این رمزارز بالای مرز 100 هزار دلاری قرار خواهد گرفت و گروهی معتقدند که این ارز دیجیتال کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد. به هر حال علاقمندان به بازار این ارز دیجیتال باید پیوسته اخبار و اطلاعات مربوط به آن را بررسی کنند. در واقع اشخاصی که مایل به خرید و فروش بیت کوین هستند باید ابتدا تحلیل‌ها و نمودارهای مهم این رمزارز را بررسی کرده و سپس در بازار حضور پیدا کنند. پیدا کردن منبع مطمئن برای پیگیری تغییرات بیت کوین بسیار حائز اهمیت است.

هم اکنون اوکی اکسچنج به عنوان یک درگاه معتبر انواع نمودار و تحلیل‌های معتبر مربوط به بیت کوین و دیگر رمزارزها را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز