قیمت روز بیت کوین 10 اردیبهشت 1402/ تداوم انباشت رمزارز معروف توسط نهنگ ها

بیت کوین در تلاش برای عبور از کانال 30 هزار دلاری است اما هنوز نتوانسته این مرز قیمتی را پشت سر بگذارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 0.02 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 265 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش قیمت جزئی بیت کوین اما عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال همچنان رشد 1 هزار و 764 دلاری آن را نشان می‌دهد. داده‌های بازار حاکی از آن است که نهنگ‌های بیت کوین بدون توجه به نوسانات جزئی قیمت این رمزارز در حال خرید و انباشت آن هستند. گزارش اخیر موسسه تحلیل آن چین سانتیمنت نشان می‌دهد از اول اردیبهشت ماه که معامله گران خرد و جزئی با افزایش قیمت بیت کوین به دنبال نقد کردن سودهای خود بودند، نهنگ‌ها آرام آرام شروع به خرید و ذخیره سازی بیت کوین کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون بیت کوین در کانال 29 هزار دلاری دست و پا می‌زند. براساس تحلیل فنی، در صورتی که قیمت بیت کوین پایین میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار بگیرد، احتمالا دوباره این رمزارز سطح حمایتی در محدوده 27 هزار و 650 دلاری را تست کند. اگر بیت کوین به سطح محدوده حمایتی مذکور حرکت کند، احتمال کاهش بیشتر آن تا مرز 25 هزار و 250 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون بیت کوین بیشترین میزان تسلط بر بازار رمزارزها را دارد و سرآمد دنیای ارز دیجیتال است. براساس آخرین گزارش و اخبار، میزان تسلط بیت کوین بر بازار نسبت به روز گذشته اندکی کم شده و در محدوده 47 درصدی قرار دارد.

آشنایی با پنج رمزارز برتر هفته در وبلاگ اوکی اکسچنج

در صورتی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارید، بهتر است تحلیل‌های مختلف بازار آن‌ها را مطالعه کنید. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌هایی است که قیمت دقیق و تحلیل جامعی از انواع رمزارزها را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. اگر مایل به اطلاع از پرسودترین رمزارزهای هفته گذشته هستید، کافی است به وبلاگ آن سر بزنید. در این وبلاگ پنج رمزارز برتر هفته برای مشتریان معرفی شده‌اند. کارشناسان خبره و باتجربه این مجموعه در تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج نیز در خصوص کسب اطلاعات به روز و دقیق ارزهای دیجیتال مختلف مشاوره و کمک‌های لازم را ارائه خواهند داد. لازم به ذکر است تاکنون بیشتر از 1 میلیون نفر از خدمات مختلف این درگاه استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز