قیمت روز بیت کوین 7 اردیبهشت 1402/ نزدیک شدن رمزارز تراز اول بازار به کانال 29 هزار دلاری

بیت کوین همچنان در کانال 28 هزار دلاری دست و پا می‌زند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 2.37 درصد بیشتر شد و به مرز 28 هزار و 952 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین که تا محدوده 27 هزار دلاری عقب نشینی کرده بود، اکنون در حال تلاش برای عبور از سد 29 هزار دلاری است. البته این رمزارز در مقاطع زمانی کوتاهی توانست از مرز 29 هزار دلاری عبور کند اما قادر به حفظ این محدوده قیمتی نبود. اکنون معامله گران بزرگ بیت کوین در تلاش هستند تا این رمزارز را دوباره به کانال 30 هزار دلاری نزدیک کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کارشناسان، بیت کوین با انتشار خبر احتمال ورشکستگی شرکت خدمات مالی و بانکداری فرست ریپابلیک بنک توانست مجددا به کانال 28 هزار دلاری برسد. براساس اخبار موجود، پس از انتشار این خبر، بیت کوین از سطح مقاومتی 27 هزار و 800 دلاری عبور کرد و در مدار صعودی گام برداشت. به نظر انتشار خبرهای مربوط به بحران بانکی برای بازار رمزارزها خوب است و باعث تحرک قیمتی انواع ارزهای دیجیتال می‌شود. قبلا خبر فروپاشی بانک‌های سیلیکون ولی و سیلورگیت به عنوان محرکی برای رشد قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها عمل کردند.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش کل بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 4.63 درصد بالا رفت و به مرز 1.2 تریلیون دلار رسید. حجم کل معاملات طی 24 ساعت اخیر نیز 23.85 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 40.19 میلیارد دلاری قرار گرفت.

شرایط سنی ثبت نام در اوکی اکسچنج

معامله گران ایرانی با وجود مشکلات و چالش‌های مختلفی که در مسیر خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها دارند با ثبت نام در سایت‌های معتبر داخلی می‌توانند این کار را انجام دهند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش انواع رمزارزها است. افراد به منظور انجام معامله در این سایت باید ابتدا در آن ثبت نام کرده و بعد از احراز هویت به معامله مشغول شوند. البته اشاخصی امکان ثبت نام در این سایت را دارند که بیشتر از 18 سال سن داشته و مدارک هویتی آن‌ها تکمیل باشد.

در صورتی که در فرآیند ثبت نام مشکلی ایجاد شود، از طریق تماس با تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج مشکل برطرف خواهد شد. این تیم به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز