قیمت روز بیت کوین 6 اردیبهشت 1402/ رشد هزار دلاری نرخ رمزارز بزرگ طی 24 ساعت!

بیت کوین از مرز 27 هزار دلاری فاصله گرفته و اکنون در کانال 28 هزار دلاری در حال پیشروی است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل هزار و 484 دلار بیشتر شده و در محدوده 28 هزار و 713 دلاری قرار دارد. با وجود این صعود، عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال، کاهش 1.72 درصدی نرخ آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت بیت کوین و ریزش قیمتی این رمزارز هیجان معامله گران را بالا برد. با توجه به داده‌های منتشر شده از بازار رمزارزها، نهنگ‌های بیت کوین در حال انباشت این ارز دیجیتال بودند در حالی که معامله گران کوچک این ارز دیجیتال نگرانی زیادی داشته و بیشتر در نقش فروشنده در بازار فعالیت کردند. منظور از نهنگ‌های بازار بیت کوین، معامله گرانی هستند که بیشتر از 10 هزار واحد بیت کوین را در کیف پول خود نگهداری می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق گزارش‌های موجود، موسسه تحلیلی گلسنود به صورت مداوم الگوهای انباشت نهنگ‌ها را بررسی و تحلیل می‌کند. در روزهای گذشته هاس، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها، در توییتی با استناد به داده‌های موسسه گلسنود به تناقض رفتار نهنگ‌های بازار اشاره کرد. هاس بیان کرد که با ریزش قیمت بیت کوین، نهنگ‌ها میزان خرید خود را افزایش داده‌اند.

آریاک سفر

اکنون نرخ بیت کوین در حال رشد است و به نظر برخی از معامله گران این شرایط تداوم خواهد داشت. به نظر کارشناسان، رشد قیمت بیت کوین طی یک شبانه روز اخیر به دلیل ایجاد موجی از ترس نسبت به ورشکستگی بانک فرست ریپابلیک به وجود آمده است.

امکان نگهداری چه کوین‌هایی در کیف پول داخلی اوکی اکسچنج وجود دارد؟

خرید و فروش بیت کوین مستلزم ثبت نام در یک سایت معتبر رمزارزی است. بعد از ثبت نام افراد باید کیف پول مورد نظر خود را برای انجام معاملات رمزارزی تشکیل دهند. در صورتی که شخصی از طریق سایت اوکی اکسچنج به معامله رمزارزها بپردازد، می‌تواند کوین‌هایی که در لیست خرید و فروش این مجموعه هستند را در کیف پول داخلی اوکی اکسچنج نگهداری کند. در صورتی که شخصی برای ثبت نام در این سایت و داشتن کیف پول داخلی آن مشکل داشته باشد می‌تواند از کارشناسان و تیم پشتیبانی باتجربه این مجموعه کمک بگیرد. تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعت در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات مشتریان است و به آن‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز