قیمت روز بیت کوین 5 اردیبهشت 1402/ دست و پا زدن رمزارز مشهور در کانال 27 هزار دلاری

لست سکند

قیمت بیت کوین بعد از چند روز متوالی در مدار صعودی قرار گرفت و رشد پیدا کرد. امروز نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 188 دلار بالاتر رفته و به مرز 27 هزار و 417 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد قیمت بیت کوین عملکرد این رمزارز همچنان منفی است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 2 هزار و 832 دلاری آن را نشان می‌دهد. برخی از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند چون بیت کوین تا کانال 27 هزار دلاری عقب نشینی کرده امکان نزول بیشتر آن دور از انتظار نیست. در صورتی که این روند ادامه داشته باشد احتمالا بیت کوین به کف دوره نزولی 2022 و 2023 برسد. این روزها گاوهای بازار تلاش می‌کنند تا از بروز زیان‌های بیشتر جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق پیش‌بینی پروفیت بلو، یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها، بیت کوین در بازه زمان بلندمدت تکمیل یک الگوی بازگشتی دو دره را دنبال می‌کند. از نظر این تحلیلگر، هدف نهایی بیت کوین عقب نشینی تا مرز 12 هزار تا 10 هزار دلار است. به گفته وی، هم اکنون خط گردن این الگو در حوالی قیمت 30 هزار دلاری قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

به اعتقاد اغلب تحلیلگران مرز قیمتی 20 هزار دلاری برای این ارز دیجیتال اهمیت زیادی دارد. در صورتی که رمزارز مذکور سطح حمایتی 20 هزار دلاری را از دست بدهد، احتمال سقوط آن تا پایین محدوده 16 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. در چنین شرایطی احتمالا کف قیمتی بیت کوین در محدوده 12 هزار دلاری قرار خواهد گرفت.

دلیل جذابیت اوکی اکسچنج برای مشتریان چیست؟

کاربران ایرانی بالغ بر پنج سال است که از درگاه معتبر اوکی اکسچنج خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را انجام می‌دهند. این درگاه امکان کسب اطلاعات به روز و معاملات انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. پشتیبانی مناسب این وبسایت رمزارزی نیز باعث شده تا افراد بیشتر به انجام معاملات از طریق این درگاه گرایش داشته باشند. پشتیبانی اوکی اکسچنج به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته پاسخگوی مشتریان خود است. در صورتی که مایل به اطلاع از قیمت روز ارز دیجیتال مورد نظر خود هستید، کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و روی رمزارز مورد نظر خود کلیک کنید. با ورود به صفحه ارز دیجیتال مورد نظر خود امکان آگاهی از قیمت روز و تغییرات قیمتی آن را خواهید داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز