قیمت روز بیت کوین 31 فروردین 1402/ کاهش نرخ رمزارز معروف تا کانال 28 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین طی یک شبانه روز اخیر ریزش قیمتی بیشتری را تجربه کرد و تا کانال 28 هزار دلاری عقب نشست. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 246 دلار بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 813 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بررسی عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین ریزش هزار و 459 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد. رمزارز معروف بیست و دوم فروردین ماه سال جاری توانسته بود از مرز قیمتی 30 هزار دلاری عبور کند، اما مدت زمان زیادی در این کانال قیمتی باقی نماند و از آن دست کشید. اما دوباره این رمزارز کانال 30 هزار دلاری را تست کرد و در بیست و هشتم فروردین ماه تا مرز 31 هزار دلاری پیش رفت. گاوهای بازار این رمزارز تلاش زیادی کردند که این مرز قیمتی را حفظ کنند اما انتشار اخبار درباره وضعیت اقتصاد کلان مجددا وضعیت را آشفته کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس داده‌های کوین گلس، هم اکنون بیشتر معامله گران در وضعیت ضرر هستند. طی 24 ساعت اخیر تقریبا 89 هزار و 977 پوزیشن معامله گران لیکویید شده است. طبق آخرین آمار و داده‌ها، جمع ضررهای معامله گران در پی ریزش قیمت‌های بازار رمزارزها به 291 میلیون دلار می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ریزش نرخ بیت کوین روی کل بازار رمزارزها اثر می‌گذارد. هم اکنون ارزش کل بازار کریپتو طی 24 ساعت گذشته 4.67 درصد کم شده و به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. اما حجم معاملات بازار نسبت به روز قبل 38.6 درصد بیشتر شده و در محدوده 57.83 میلیارد دلاری قرار دارد.

برخی از منابع خبری حاکی از این است که نهنگ‌های بازار از ریزش قیمتی رخ داده استفاده کرده و طی دو روز اخیر بالغ بر 20 هزار بیت کوین را خریداری و انباشت کرده‌اند.

سایت اوکی اکسچنج در یک نگاه

در صورتی که مانند نهنگ‌های بازار فرصت را برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها مناسب می‌دانید کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. این وبسایت بالغ بر پنج سال است که تمامی خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. در هر ثانیه 12 خدمت مختلف به کاربران این سایت ارائه می‌شود. بیشتر از 1 میلیون مشتری در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. در صورت بروز مشکل در روند انجام معاملات و نقل و انتقال رمزارزها، پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته برای رفع مشکلات مشتریان حاضر است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز