قیمت روز بیت کوین 29 فروردین 1402/ معامله گران رمزارز معروف احتیاط کنند!

بیت کوین با اینکه نسبت به روز قبل رشد قیمتی تجربه کرده است اما هنوز در کانال 29 هزار دلاری قرار دارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 264 دلار بالاتر رفته و به مرز 29 هزار و 735 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین نزول 339 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین که دو روز پیش کانال 30 هزار دلاری را فتح کرد و در حال پیشروی در این محدوده قیمتی بود، دچار اصلاح نرخ شد. در حال حاضر این رمزارز کانال 29 هزار دلاری را حفظ کرده و گاوهای این بازار نتوانسته‌اند آن را بار دیگر به مرز 30 هزار دلاری برسانند. از دیدگاه تحلیلگران فنی بیت کوین برای ادامه صعود و پیشروی بیشتر باید وارد کانال 30 هزار دلاری شود. از منظر تحلیل فنی، بیت کوین باید منطقه مقاومتی 30 هزار و 270 دلاری تا 32 هزار و 150 دلاری را پشت سر بگذارد و برای عبور از این محدوده قیمتی کار سختی در پیش دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تحلیلگران بازار رمزارزها به معامله گران توصیه کرده‌اند با توجه به کاهش قیمت بیت کوین جانب احتیاط را رعایت کنند. زیرا با توجه به کاهش نرخ بیت کوین، احتمال ریزش بیشتر آن وجود دارد. در صورتی که نرخ بیت کوین از مرز 29 هزار و 330 دلاری عقب نشینی کند، احتمال افت بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. براساس پیش بینی تحلیلگران، در صورت عقب نشینی بیت کوین از مرز قیمتی مذکور، امکان ریزش آن تا محدوده 27 هزار و 600 دلاری وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

کسب اطلاعات به روز در اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید و برای این کار به کسب اطلاعات زیادی نیاز دارید بهتر است به بلاگ سایت اوکی اکسچنج سر بزنید. بهترین راه کسب اطلاعات جدید درباره به روزترین اخبار، آموزش‌ها و تحلیل‌ها، بخش وبلاگ سایت اوکی اکسچنج است. همچنین کاربران اوکی اکسچنج با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی این مجموعه، تلگرام و اینستاگرام، امکان اطلاع لحظه‌ای از اخبار بازار رمزارزها را دارند. در صورت وجود مشکل در جریان کسب اطلاعات افراد از طریق تماس با کارشناسان این مجموعه امکان رفع مشکلات وجود دارد.

اوکی اکسچنج بیشتر از پنج سال است که به معامله گران رمزارزها خود در زمینه‌های مختلف اعم از آموزش، معاملات و … خدمات ارائه می‌دهد و بالغ بر 1 میلیون نفر مشتری این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز