قیمت روز بیت کوین 28 فروردین 1402/ عقبگرد رمزارز بنیادی بازار

بیت کوین بعد از مدت‌ها حفظ کانال 30 هزار دلاری، امروز به سمت مرز 29 هزار دلاری عقب نشینی کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 465 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 898 دلاری رسیده است. با این وجود، عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 803 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فعالان و معامله گران بازار رمزارزها بعد از عبور بیت کوین از مرز مهم 30 هزار دلاری نسبت به آینده این ارز دیجیتال ابراز امیدواری کردند و معتقد بودند که این مسئله نشان دهنده پایان زمستان کریپتو است. البته داده‌های مختلف زمینه ساز این خوش بینی شدند. اخیرا پلتفرم تحلیل آن چین گلسنود داده‌هایی منتشر کرده که نشان می‌دهد شباهت‌های قابل توجهی بین چرخه هاوینگ فعلی با چرخه‌های هاوینگ قبلی بیت کوین وجود دارد. در صورتی که چرخه هاوینگ بیت کوین مثل قبل تکرار شود، احتمالا نرخ این ارز دیجیتال در سال 2024 منفجر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما هنوز برخی از کارشناسان بازار رمزارزها به معامله گران توصیه می‌کنند که به این پیش بینی‌ها چندان متکی نباشند و با در نظر گرفتن عوامل مختلف به خرید و فروش بیت کوین بپردازند. زیرا شرایط اقتصاد جهانی نوسان دارد و این موضوع روی عملکرد ارزهای دیجیتال موثر است. در همین خصوص اخیرا وبسایت ایکوینومتریکس هشدار داده که رکود اقتصادی می‌تواند شرایط بازار رمزارزها را تغییر دهد و زمینه برای رکود این بخش را فراهم کند.

راز آسمان پایتخت

براساس تحلیل فنی، در صورتی که قیمت بیت کوین از مرز 30 هزار و 550 دلاری عبور کند، احتمال پیشروی آن تا کانال 32 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اطلاع از وضعیت پنج رمزارز مهم در هفته جاری

گذشته از خرید و فروش بیت کوین ، هم اکنون معامله رمزارزهای زیادی رونق دارد و سودآور است. اگر به حوزه کریپتو علاقه دارید و مایل به معامله رمزارزهای متنوع هستید، سایت اوکی اکسچنج شرایط مناسبی را برای شما فراهم کرده است. این مجموعه ابتدای هر هفته پنج رمزارزی که عملکرد مناسبی داشته‌اند، به معامله گران معرفی می‌کند. بنابراین با مراجعه به وبسایت این مجموعه و وبلاگ آن از ارزهای دیجیتال پرمخاطب یک هفته اخیر آگاه خواهید شد. در صورتی که در جریان معاملات رمزارزی و کسب اطلاعات درباره ارزهای دیجیتال مشکلی به وجود بیاید، گروه پشتیبانی باتجربه این مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز