قیمت روز بیت کوین 27 فروردین 1402/ پادشاه به دنبال افزایش نرخ!

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 65 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 284 دلاری رسید. با وجود این کاهش، عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین نزول 2 هزار و 157 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین طی پانزده روز گذشته از ماه آوریل رشد زیادی داشته و توانسته کانال 30 هزار دلاری را به تصرف خود درآورد. این ارز دیجیتال روز گذشته بعد از 10 ماه توانست از مرز 31 هزار دلاری فراتر برود. برخی معتقدند که پیش بینی‌ها درباره سیاست‌های بانک مرکزی سبب شده تا وضعیت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بهبود پیدا کند. طبق داده‌های اقتصادی، میزان تورم جهانی همچنان رو به کاهش است و تعداد زیادی از تحلیلگران بر این باورند، به زودی بانک‌های مرکزی در اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه خود اندکی منعطف خواهند شد و این موضوع زمینه عملکرد مثبت رمزارزهای مختلف را فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر در حال حاضر انتشار داده‌های تورمی اخیر سبب حمایت از بیت کوین و پیشروی آن به سمت کانال 30 هزار دلاری شده است. به عنوان مثال، داده‌های تازه از سطح جهان نشان می‌دهد که شاخص قیمت مصرف کننده در کشور چین به پایین‌ترین حد 18 ماه اخیر رسیده و شرایط خوبی دارد. وضعیت تورم در آمریکا نیز بهبود پیدا کرده و شرایط مطلوب به نظر می‌رسد. مجموع این عوامل در رشد قیمت بیت کوین نقش دارند.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که این وضعیت ادامه پیدا کند و وضعیت تورم رو به بهبود برود، احتمالا رشد بیش از پیش قیمت بیت کوین اتفاق خواهد افتاد.

چرا خرید و فروش رمزارزها از وبسایت‌های معتبر بهتر است؟

این روزها که بازار رمزارزها رونق گرفته خیلی از سرمایه گذاران تمایل دارند تا سرمایه‌هایشان را به این بخش وارد کنند. معامله این ارزهای دیجیتال به شیوه‌های مختلفی قابل انجام است اما نباید به هر شبکه و روشی اعتماد کرد. در حال حاضر خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها برای معامله گران ایرانی از درگاه مطمئن اوکی اکسچنج کار راحتی است. این مجموعه دارای پشتیبانی قوی و کامل بوده که در تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند. در صورتی که در جریان معاملات ارزهای دیجیتال و فرایند ثبت نام مشکل یا سوالی ایجاد شود کاربران امکان تماس با مشاوران این مرکز و گرفتن کمک از آن‌ها را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز