قیمت روز بیت کوین 24 فروردین 1402/ رمزارز معروف کانال 30 هزار دلاری را حفظ کرد

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 318 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 206 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال رشد 2 هزار و 113 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی 48 ساعت گذشته به بالاترین مرز قیمتی طی 10 ماه گذشته رسیده است. برخی از تحلیلگران و فعالان معتقدند که قیمت این ارز دیجیتال رشد قابل توجهی خواهد داشت. به نظر این گروه، رشد قابل توجه نرخ بیت کوین با وقوع رویداد هاوینگ آن اتفاق خواهد افتاد. پیش بینی این گروه از تحلیلگران و فعالان بر پایه حدس و گمان نیست. بررسی داده‌های تاریخی بیت کوین بریک اوت آن در زمان هاوینگ را تایید می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هاوینگ یک رویدادی است که در مقاطع زمانی مختلف اتفاق می‌افتاد تا ارزش بیت کوین در بلندمدت حفظ شود. در واقع طی این رویداد، پاداش استخراج بیت کوین نصف می‌شود. این عمل با هدف کاهش عرضه بیت کوین و جلوگیری از بروز تورم اتفاق می‌افتاد.

راز آسمان پایتخت

بررسی شرایط بیت کوین و پیوستگی این رمزارز با بازارهای دیگر نشان می‌دهد که این بخش راه خود را از بازارهای معمولی جدا کرده است. طبق نتایج تحلیل‌های اخیر موسسه کریپتوکوانت، همبستگی بین بیت کوین و شاخص نزدک 100 در اکتبر 2022 حدود 0.75 درصد بود و اکنون به رقم 0.3 درصدی رسیده که کاهش 60 درصدی را نشان می‌دهد. به گفته کارشناسان، این کاهش همبستگی بین بیت کوین و دیگر بازارها روند رشد قیمت بیت کوین را ساده‌تر و روان‌تر کرده است.

یک سایت داخلی مناسب برای معامله رمزارزها

در صورتی که قصد خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها را دارید، وبسایت‌های معتبر برای این کار مناسب هستند. بالغ بر 700 رمزارز در وبسایت این مجموعه وجود دارد و معامله گران با کلیک روی هر ارز دیجیتالی امکان مشاهده قیمت روز و خرید و فروش آن را دارند. تاکنون بیشتر از 1 میلیون معامله گر از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند. افراد به منظور خرید و فروش رمزارزها از طریق این وبسایت باید در این مجموعه ثبت نام کرده و احراز هویت شوند. پس از فرآیند احراز هویت و ایجاد کیف پول مناسب، امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی وجود دارد. طی این مسیر تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج همراه کاربران و معامله گران خواهد بود و به آن‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز