قیمت روز بیت کوین 21 فروردین 1402/ رفت و آمد مداوم پادشاه رمزارزها

بیت کوین بار دیگر کانال 28 هزار دلاری را پس گرفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 199 دلار بالا رفت و به مرز 28 هزار و 332 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 2.16 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از تحلیلگران بازار رمزارزها معتقدند که به زودی قیمت بیت کوین یک حرکت بزرگی را شروع خواهد کرد. البته طی چند روز آینده ممکن است نوساناتی در نرخ بیت کوین به وجود بیاید. تحلیلگران به معامله گران و سرمایه گذاران توصیه کرده‌اند که باید طی یک تا دو روز آینده شاخص قدرت نسبی روزانه بیت کوین را زیر نظر داشته باشند. زیرا هم اکنون این شاخص پایین خط آر اس آی اس ام آ روزانه قرار دارد. به همین دلیل تحلیلگران پیش بینی کرده‌‌اند که احتمال کاهش قیمت بیت کوین طی دو روز آینده دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده کنونی نشان از وقوع یک جهش قیمتی در هفته‌های آینده است. در صورتی که گاوهای بازار رمزارزها بتوانند قیمت بیت کوین را در هفته آینده به بالای خط متحرک نمایی 9 روزه برسانند، احتمالا طی چند هفته آینده یک جهش در نرخ این رمزارز رخ خواهد داد.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.99 درصد بالاتر رفت و به مرز 1.18 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 6.86 درصد بیشتر شد و در محدوده 29.48 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم قرار دارد.

برخی از ویژگی‌ها و مزیت‌های وبسایت اوکی اکسچنج را بشناسید

در صورتی که به خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها علاقه دارید بهتر است از بستر مناسبی نسبت به این کار اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای معامله رمزارزهای مطرح بازار است. این وبسایت بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات مربوط به بازار ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. بیشتر از 1 میلیون معامله گر ایرانی در سرتاسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. براساس اطلاعات موجود، هر ثانیه 12 خدمت به کاربران این وبسایت ارائه شده است. بیشتر از 70 پشتیبان در تمامی روزهای کاری هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند و به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز