قیمت روز بیت کوین 20 فروردین 1402/ اقتصاد آمریکا روی نرخ رمزارز معروف موثر است؟

قیمت بیت کوین در روز جاری هم دچار تغییر قیمت شد و مجددا از مرز 28 هزار دلاری فاصله گرفت. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به روز قبل 24 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 27 هزار و 922 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر بیت کوین از نوسان اقتصادی آمریکا تاثیر می‌پذیرد و با تغییرات آن بالا و پایین می‌رود. دیلی اکسچنج معتقد است که در حال حاضر اقتصاد ایالات متحده آمریکا با نرخ پایین بیکاری و افزایش دستمزدها عملکرد خوبی از خود نشان داده و به همین دلیل انتظار می‌رود فدرال رزرو طی یک ماه آینده نرخ بهره را بالا ببرد. به نظر این موضوع روی قیمت بیت کوین اثر منفی خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار کریپتو طی یک ماه اخیر صعود خوبی داشته و بسیاری بر این باور هستند که روند نزولی بازار به دلیل سیر صعودی بیت کوین پایان پیدا کرده است. اما همچنان درباره استفاده از رمزارزها نگرانی‌های مختلفی وجود دارد و برخی بر این باورند که احتمالا مقررات جدید آمریکا استفاده از ارزهای دیجیتال را چالش برانگیز خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر این ترس و نگرانی‌ها سبب شده تا میزان سرمایه گذاری در این بازار کاهش پیدا کند. این کاهش سرمایه گذاری در ماه مارس به خوبی قابل مشاهده است. در مجموع این مشاهدات نشان می‌دهد که معاملات و پول کمتری در بازار رمزارزها موجود است که این خبر خوبی برای سرمایه گذاران کریپتو محسوب نمی‌شود.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.19 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1.18 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار رمزارزها نیز در مقایسه با روز قبل 7.88 درصد کم شده و در محدوده 27.02 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشتر حجم این بخش را در اختیار گرفته است.

اطلاعات پنج رمزارز برتر این هفته در اوکی اکسچنج

در صورتی که هنوز نمی‌دانید به خرید کدام ارز دیجیتال بپردازید، سایت اوکی اکسچنج راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. وبلاگ این مجموعه هر هفته با بررسی وضعیت خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها، پنج ارز دیجیتال پرفروش بازار را معرفی می‌کند. به منظور آگاهی از پنج رمزارز پرفروش این هفته کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید. در صورت داشتن سوال در مورد چگونگی خرید و فروش این رمزارزها، تیم پشتیبانی همراه شما خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز