قیمت روز بیت کوین 17 فروردین 1402/ عقب نشینی رمزارز مشهور تا کانال 27 هزار دلاری

بیت کوین که طی چند روز گذشته در کانال 28 هزار دلاری نوسان داشت، امروز این مرز قیمتی را از دست داد و به سمت محدوده 27 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 230 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 27 هزار و 991 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران پیش بینی کرده بودند در صورتی که بیت کوین مرز 28 هزار دلاری را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا محدوده 27 هزار دلاری وجود خواهد داشت. امروز این اتفاق رخ داده و رمزارز معروف بازار به کانال 27 هزار دلاری عقب نشینی کرد. با این حال رشد نرخ این رمزارز طی چند ماهه اخیر سبب شده تا سرمایه گذاران با این ارز دیجیتال بیشترین توجه را داشته باشند. براساس داده‌های آن‌چین، تعداد کیف پول‌ها یا آدرس‌هایی که بیشتر از یک بیت کوین نگهداری می‌کنند به 1 میلیون نزدیک شده است. اطلاعات و آمارهای موجود نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های دارای بیشتر از یک بیت کوین در طول آخرین دوره صعودی بازار رمزارزها بالغ بر 800 هزار عدد بود. اما هم اکنون، در پایان دوره نزولی سال 2022 و پایان سه ماهه سال 2023، تعداد این آدرس‌ها به مقدار ذکر شده رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع طبق آمار موجود، این رقم از سال 2016 تاکنون به دو برابر رسیده است. این موضوع نشان می‌دهد که تعداد سرمایه گذاران بیت کوین رو به افزایش است. در صورتی که نرخ بیت کوین باز هم رشد پیدا کند، احتمالا سرمایه گذاران بیشتری به این بخش اعتماد خواهند کرد و به این بازار ورود پیدا می‌کنند.

انواع روش‌های معامله رمزارزها در اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستید، امکان مراجعه به وبسایت معتبر اوکی اکسچنج را دارید. این سایت گزینه‌ای به اسم تبادل سریع دارد که افراد با آن امکان معامله آنی انواع ارزهای دیجیتال را خواهند داشت. در صورتی که شخصی مایل به استفاده از این گزینه نباشد با ثبت نام در سایت اوکی اکسچنج و طی کردن مراحل احراز هویت، امکان معامله بیشتر از 700 ارز دیجیتال را دارند. در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون نفر در سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند و به خرید و فروش رمزارزهای مورد نظر خود می‌پردازند. کارشناسان این مجموعه نیز طی مراحل خرید و فروش رمزارزها همراه مشتریان خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز