قیمت روز بیت کوین 16 فروردین 1402/ تداوم نوسان پادشاه رمزارزها در محدوده 28 هزار دلاری

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 336 دلار بالا رفته و به مرز 28 هزار و 530 دلاری رسیده است. عملکرد یک ماه اخیر این رمزارز رشد 6 هزار و 101 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی چند روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال نوسان کمی داشتند و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشت. به نظر کارشناسان و فعالان این رشته، نه نمادهای مثبت رشد خاصی را به ثبت رساندند و نه نمادهای منفی ریزش چندانی داشتند. قیمت بیت کوین، رمزارز محبوب بازار، طی چند مدت اخیر مثبت بوده و وضعیت نسبتا باثبات و خوبی داشته است. هم اکنون بیت کوین بیش از پیش بین سرمایه گذاران محبوبیت پیدا کرده است و بسیاری افراد بر این باورند که این ارز دیجیتال به پایان دوره نزولی خود نزدیک می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات، شاخص ترس و طمع بیت کوین به 63 رسیده که میزان افزایش طمع را نشان می‌دهد. معمولا وقتی شاخص ترس و طمع عدد بالایی دارد، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال رو به بهبود می‌رود. البته این مورد فقط یک پیش بینی است و این امکان وجود دارد این بار برخلاف گذشته بهبود چندانی در وضعیت بازار رخ ندهد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.05 درصد بالاتر رفته و به مرز 1.17 تریلیون دلاری رسیده است. در حال حاضر حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته 43.20 درصد بیشتر شده و در محدوده 48.24 میلیارد دلاری قرار دارد. بیشتر بازار همچنان در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بخش عمده‌ای از بازار را در اختیار گرفته است.

خرید و فروش امن رمزارزها در وبسایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق وبسایت معتبر باعث خواهد شد تا کاربران آسودگی خاطر لازم را داشته باشند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای معاملات رمزارزی است که با آخرین روش‌های مناسب امنیتی و پشتیبانی کامل توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه امکان دسترسی به بیشتر از 700 رمزارز را برای مشتریان فراهم کرده است. افرادی که مایل به کسب اطلاعات مفید و سپس ورود به بازار رمزارزها هستند کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و از مطالب وبلاگ این مجموعه بهره ببرند. اوکی اکسچنج همواره اطلاعات مناسب و به روزی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز