قیمت روز بیت کوین 14 فروردین 1402/ ناکامی رمزارز معروف در فتح قله قیمتی 30 هزار دلاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین همچنان در کانال 20 هزار دلاری به سر می‌برد و با وجود پیشروی اخیر نتوانسته به مرز 30 هزار دلاری برسد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 207 دلار بیشتر شد و در محدوده 28 هزار و 336 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی دو هفته اخیر تلاش زیادی داشت تا از مرز قیمتی 30 هزار دلاری عبور کند، اما در این مورد موفق نبود. به اعتقاد کارشناسان در صورتی که قیمت این رمزارز سطح مقاومتی 28 هزار و 500 دلاری را رد کند، شاید رشد بیشتری برای آن اتفاق بیفتاد. اما اگر این ارز دیجیتال معروف دچار نزول قیمتی شود و پایین مرز حمایتی 27 هزار و 500 دلاری قرار بگیرد، احتمالا فاصله آن از نرخ 30 هزار دلاری بیشتر خواهد شد. در واقع مانع اصلی سد راه قیمت بیت کوین برای رسیدن به کانال 30 هزار دلاری، مرزهای قیمتی 28 هزار و 800 و 29 هزار دلار هستند. در صورتی که این محدوده‌های قیمتی در هم شکسته شود، احتمالا رمزارز مذکور بتواند کانال 30 هزار دلاری را پشت سر بگذارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین آمار و اخبار، بیت کوین با وجود اینکه نتوانسته از مرز 30 هزار دلاری عبور کند اما طی یک ماه اخیر رشد قیمتی خوبی داشته است. آمار موجود نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین در ماه مارس نزدیک 23 درصد رشد کرده است و با این حساب میزان بازدهی این ارز دیجیتال از ابتدای سال جاری به 67 درصد می‌رسد. برخی نسبت به تداوم این شرایط امیدوار هستند و معتقدند که امکان تداوم رشد قیمت بیت کوین با عقب نشینی فدرال رزرو از سیاست‌های انقباضی دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

چرا اوکی اکسچنج مورد توجه است؟

بستر مناسب برای معامله رمزارزها در داخل ایران اوکی اکسچنج نام دارد. این وبسایت با داشتن ویژگی واریز و برداشت ریالی، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته، فراهم کردن امکان دسترسی به بیشتر از 700 رمزارز و توکن مختلف، کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان و همچنین امنیت بالا و داشتن نرم افزار و اپلیکیشن خرید و فروش  بیت کوین و انواع دیگر ارز دیجیتال برای اندروید و آی اُ اس توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون معامله گر را به خود جلب کند.

افراد به منظور دستیابی به اطلاعات به روز درباره بازار رمزارزها و قیمت انواع ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار نیز می‌توانند به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز