قیمت روز بیت کوین 27 اسفند 1401/ پادشاه رمزارزها در اوج قرار گرفته است

قیمت بیت کوین بعد از مدت‌ها رکود زد و خود را به کانال 30 هزار دلاری نزدیک‌تر کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 262 دلار کمتر شد و به مرز 27 هزار و 476 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره بیت کوین سد 26 هزار دلاری را در هم شکست و توانست اندکی خیال معامله گران را آسوده‌تر کند. هم اکنون نرخ این رمزارز پرمخاطب در میانه مرز 27 هزار دلاری قرار دارد. پیش از این و در سال 2022 نرخ بیت کوین سقوط قابل توجهی را تجربه کرده بود و پایین مرز 20 هزار دلاری قرار گرفت. این روزها قیمت بیت کوین گام به گام به منطقه حساس و تعیین کننده نزدیک می‌شود. در حال حاضر این رمزارز معروف برای تداوم مونتوم صعودی خود و جهش به مرزهای بالاتر قیمتی به یک بریک اوت نیاز دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قبلا تحلیلگران معروف و مهم بازار پیش بینی کرده بودند که عبور بیت کوین از مرز 26 هزار دلاری بسیار حیاتی است و احتمالا صعود بزرگ رمزارز مذکور بعد از گذشت از این محدوده قیمتی اتفاق خواهد افتاد. برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که امکان رشد بیشتر از 40 درصدی قیمت بیت کوین نیز وجود دارد.

آریاک سفر

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 5.73 درصد بالاتر رفته و به مرز 1.17 تریلیون دلار رسیده است. همچنین حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر 29.25 درصد بیشتر شده و در محدوده 86.18 میلیارد دلار قرار دارد. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشتر حجم این بخش را در اختیار گرفته است.

چرا اوکی اکسچنج مورد توجه معامله گران رمزارزها قرار گرفته است؟

در صورتی که پیش بینی می‌کنید قیمت رمزارزها رشد بیشتری خواهد داشت و در شرایط کنونی مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستید، سایت اوکی اکسچنج شرایط مناسبی را برای شما فراهم کرده است. این درگاه بالغ بر پنج سال سابقه دارد و انواع خدمات رمزارزی را به معامله گران ارائه می‌دهد. بیشتر از 700 رمزارز در این درگاه معامله می‌شوند. همه افراد واجد شرایط امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را از طریق اوکی اکسچنج دارند. اگر در جریان معاملات رمزارزهای مختلف مشکلی به وجود بیاید، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج به شما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز