قیمت روز بیت کوین 24 اسفند 1401/ عقب نشینی جزئی پادشاه رمزارزها

امروز قیمت بیت کوین در سراشیبی نزولی قرار گرفت. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 107 دلار کم شده و به مرز 24 هزار و 638 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین که بعد از فروپاشی سه بانک مهم دچار کاهشی قیمتی شده بود، طی دو روز اخیر خود را بالای مرز 24 هزار دلاری رساند. اخبار منفی منتشر شده پیرامون این اتفاق اندکی نااطمینانی و ترس معامله گران بیت کوین و دیگر رمزارزها را بالا برد، اما اکنون وضعیت این رمزارز بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر بیت کوین مرز قیمتی 25 هزار دلاری را در پیش دارد. در صورتی که این ارز دیجیتال از مرز 25 هزار دلاری عبور کند، احتمال پیشروی آن تا کانال 30 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها با نام مستعار کاپیتان فایبیک اعلام کرده که عبور از این مرز قیمتی برای بیت کوین بسیار سرنوشت ساز است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته فایبیک، بریک اوت قاطع بیت کوین از این سطح قیمتی، احتمالا زمینه ساز حرکت صعودی قدرتمندی خواهد بود. در صورت عبور از این کانال قیمتی، احتمالا نرخ بیت کوین بیشتر از 40 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 1.74 درصد بیشتر شد و به مرز 1.10 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 15.71 درصد بالاتر رفت و در محدوده 102.72 میلیارد دلار قرار گرفت. همچنان بیت کوین بیشترین حجم بازار رمزارزها را در اختیار دارد و بعد از آن اتریوم مورد توجه معامله گران است.

تبادل سریع انواع ارزهای دیجیتال در وب سایت اوکی اکسچنج

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستید و برای این کار عجله دارید، می‌توانید به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و با ورود به گزینه تبادل سریع، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و فروش کنید. با ورود به این بخش سایت اوکی اکسچنج، شارژ کیف پول و مشخص کردن رمزارز مورد نظر خود، امکان خرید بی‌واسطه را خواهید داشت. معمولا با کلیک روی هر ارز دیجیتال، نمودار قیمتی آن به نمایش گذاشته خواهد شد. تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج در تمام مراحل انجام تبادل سریع همراه مشتریان هستند و در صورت بروز مشکل یا سوالی درباره معاملات رمزارزی به آن‌ها کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز