قیمت روز بیت کوین 23 اسفند 1401/ جهش یکباره و غافلگیرکننده رمزارز کلیدی

لست سکند

بیت کوین طی چند روز گذشته کاهش قیمتی زیادی را تجربه کرد. اما از روز قبل در مدار صعودی قرار گرفته و با رشد 70 دلاری نسبت به دیروز، به مرز 24 هزار و 309 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین به رغم تمام کاهش قیمت‌ها و اتفاقات به وجود آمده همچنان قدرت زیادی دارد. با وجود اینکه رمزارز برتر طی 12 ماهه گذشته بخشی از ارزش خود را از دست داد اما همچنان در مقایسه با سایر دارایی‌ها قدرت خود را حفظ کرده است. این رمزارز طی دو روز گذشته 9 درصد رشد قیمتی پیدا کرد و به بالاترین سطح سه هفته خود رسید. جهش قیمت بیت کوین بعد از تعطیلی دو بانک مرتبط با رمزارزها و از دست رفتن نرخ برابر دلاری یو اس دی کوین، برای برخی از معامله گران غافلگیرکننده بود. معمولا قیمت بیت کوین بعد از بروز اتفاق‌های منفی، رو به کاهش می‌رفت و در شرایط کنونی هم معامله گران انتظار تداوم ریزش قیمتی این ارز دیجیتال را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با شروع رشد قیمت بیت کوین، بالغ بر 100 میلیون دلار موقعیت معاملاتی شورت رمزارز یاد شده لیکویید شدند. این بیشترین میزان سرمایه لیکویید شده از بیست و چهارم دی ماه تاکنون بود.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 5.78 درصد بیشتر شد و به مرز 1.08 تریلیون دلاری رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی یک شبانه روز اخیر 21.36 درصد بالا رفت و در محدوده 89.81 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم از بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

ویژگی‌های مورد توجه و مهم سایت اوکی اکسچنج کدام است؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در بازارهای مختلفی اتفاق می‌افتاد. اوکی اکسچنج یکی از بسترهای مناسب معاملات رمزارزی است که بالغ بر پنج سال در این حوزه سابقه دارد. بیشتر از 700 ارز دیجیتال در این سایت وجود دارد که افراد با کلیک روی هر یک از آن‌ها امکان انجام معامله را خواهند داشت. تیم پشتیبانی قوی اوکی اکسچنج متشکل از 100 پشتیبان آنلاین است که در دو شیفت به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. افرادی که قصد کسب اطلاعات درباره بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال مختلف را دارند یا مایل به خرید و فروش هستند، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج سر بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز