قیمت روز بیت کوین 21 اسفند 1401/ حمایت از رمزارز معروف در مرز 19 هزار و 600 دلاری

لست سکند

بیت کوین در نیمه کانال 20 هزار دلاری دست و پا می‌زند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 46 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 20 هزار و 557 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون بیت کوین ضرر 15 درصدی را طی یک هفته اخیر ثبت کرده و آینده آن مبهم است. نرخ این رمزارز بعد از تشکیل الگوی سه درایوی معکوس و شکستن خط گردن، در مسیر نزولی قرار گرفت. برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که ریشه این کاهش قیمت و افزایش ترس سرمایه گذاران در بی‌ثباتی یو اس دی کوین است. دلیل این مورد به نقش مهم استیبل کوین‌ها در بازار رمزارزها برمی‌گردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت بیت کوین در برخی از اوقات چند روز اخیر به کانال 19 هزار دلار هم رسید، اما بلافاصله از این کانال قیمتی برگشت و در مرزهای بالاتر قرار گرفت. به گفت تحلیلگران، بیت کوین در مرز 19 هزار و 600 دلاری حمایت قابل توجهی دارد و امکان از دست دادن آن بعید به نظر می‌رسد. در واقع خرس‌های بازار رمزارزها برای افزایش فشار فروش و کاهش نرخ در این مرز به مشکل برخواهند خورد. بررسی بازه زمانی روزانه قیمت بیت کوین نیز نشان می‌دهد که حرکت نزولی این رمزارز ضعیف شده و احتمال تثبیت کوتاه مدت آن در این محدوده قیمتی دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.1 درصد بالا رفت و به مرز 953.60 میلیارد دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 12.86 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 76.43 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین با در اختیار داشتن 41.8 درصد بازار رمزارزها، سرآمد است و بعد از آن اتریوم قرار دارد.

از ابتدا تا انتها معاملات رمزارزی با اوکی اکسچنج

در صورتی که کاهش قیمت بیت کوین را فرصت مناسبی برای معامله این رمزارز می‌دانید، می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی یا سایت‌های معتبر نسبت به این موضوع اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک سایت معتبر داخلی است که زمینه خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر یا دیگر رمزارزها را به صورت امن و مطمئن فراهم کرده است. این سایت بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین به صورت شبانه روزی در کنار مشتریان اوکی اکسچنج هستند تا در صورت بروز مشکل به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز