قیمت روز بیت کوین 18 اسفند 1401/ رمزارز معروف تا کانال 21 هزار دلاری عقب رفت

لست سکند

بیت کوین کانال 22 هزار دلاری را هم از دست داد و به سمت مرز 21 هزار و 500 دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 378 دلار دیگر کمتر شد و در محدوده 21 هزار و 654 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نهنگ‌های بیت کوین بسیار تلاش کردند تا نرخ این رمزارز را بالای مرز 22 هزار و 250 دلاری حفظ کنند، اما سرانجام موفق به این کار نشدند. در واقع به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها، در صورتی بیت کوین خطر کاهش قیمتی را پشت سر خواهد گذاشت که بالای محدوده 23 هزار دلاری قرار بگیرد، وگرنه همچنان احتمال کاهش نرخ این رمزارز به سمت مرزهای پایین‌تر وجود دارد. مانند آنچه که در روز جاری اتفاق افتاده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق پیش بینی قبلی تحلیلگران، بیت کوین در صورتی که مرز 22 هزار دلاری را از دست بدهد، احتمالا به سمت کانال 21 هزار و 200 دلاری عقب نشینی خواهد کرد. اگر این رمزارز تا مرز قیمتی مذکور عقب نشینی کند، احتمال کاهش بیشتر آن تا مرز 20 هزار و 500 دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، قیمت بیت کوین بعد از سخنرانی اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی، ریزش جدیدی را آغاز کرد و احتمال تداوم این روند دور از انتظار نیست.

امروز ارزش بازار رمزارزها نسبت به روز قبل 0.1 درصد بیشتر شده و به مرز 1.02 تریلیون دلاری رسیده است. ارزش معاملات نیز در مقایسه با دیروز 10 درصد بالا رفت و در محدوده 33 میلیار دلاری قرار گرفت. مانند روزهای گذشته بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها بوده و بعد از آن اتریوم قرار دارد.

نگاهی اجمالی به خدمات امن اوکی اکسچنج

در صورتی که کاربران ایرانی قصد معامله رمزارزها را داشته باشند، می‌توانند از سایت اوکی اکسچنج استفاده کنند. این سایت بستر مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین و انواع رمزارز است که امنیت خوبی دارد. بالغ بر پنج سال است که از فعالیت این سایت در حوزه رمزارزها می‌گذرد و طی این مدت توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون کاربر را به خود جلب کند. در صورتی که در جریان معاملات رمزارزی مشکلی ایجاد شود، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج به کاربران کمک خواهند کرد. بنابراین امکان انجام هر نوع معامله رمزارزی از طریق این سایت به راحتی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز