قیمت روز بیت کوین 16 اسفند 1401/ شرایط ارز دیجیتال معروف وخیم خواهد شد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 18 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 378 دلاری رسید. برخی از کارشناسان بیان کرده‌اند که احتمالا در روزهای آینده عوامل مختلفی از جمله داده‌های اقتصادی، مقررات دولتی، تحولات صنعتی و… روی افزایش یا کاهش نرخ بیت کوین موثر خواهند بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر نمودار قیمتی بیت کوین بیانگر امکان کاهش دوباره آن است. در واقع این احتمال قوی است که بیت کوین الگوی مثلث متقارن را در سطح 23 هزار و 250 دلاری نقض کند و تا مرز 22 دلاری کاهش داشته باشد. در صورتی که بیت کوین نتواند مرز قیمتی 22 هزار دلاری را حفظ کند، احتمالا تا محدوده 21 هزار و 450 دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در صورتی که کندل‌های قیمتی رمزارز مذکور بالاتر از سطح حمایت مذکور بسته شوند، احتمال جهش نرخ بیت کوین تا محدوده 22 هزار و 800 دلاری وجود دارد. اگر این رمزارز از محدوده 22 هزار و 800 دلاری هم عبور کند، امکان صعود آن به سمت مرز 23 هزار و 750 دلاری نیز به وجود خواهد آمد.

راز آسمان پایتخت

به نظر نوسانات محدوده و ثبات نسبی قیمت بیت کوین، به دلیل احتیاط سرمایه گذاران این رمزارز است. این روزها سرمایه گذاران به دنبال اخبار جلسات نمایندگان کنگره آمریکا هستند. طبق اطلاعات قبلی، قرار است که طی این جلسات، شاخص‌های آماری اقتصادی آمریکا به نمایندگان ارائه شود و جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، در خصوص سیاست افزایش نرخ بهره بانکی سخنانی را ارائه دهد.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 0.46 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1.02 تریلیون دلاری رسید. حجم کل بازار رمزارزها نیز طی 24 ساعت گذشته 8.7 درصد کم شد و در محدوده 27.67 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و اتریوم در رتبه دوم قرار دارد.

صفر تا صد معاملات رمزارزی با اوکی اکسچنج

در صورتی که کاهش قیمتی کنونی برای خرید مناسب است و قصد معامله رمزارزها را دارید، بهتر است از طریق سایت اوکی اکسچنج سفارش خود را ثبت کنید. این سایت بالغ بر چهار سال در حوزه خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها خدمات ارائه داده و توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون مشتری را از سراسر کشور جذب کند. در صورت وجود مشکل در جریان مبادلات، بیشتر از 100 پشتیبان آنلاین به صورت شبانه روزی به شما کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز