قیمت روز بیت کوین 14 اسفند 1401/ تداوم ریزش یا صعود دوباره؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین رشد قیمتی را تجربه کرده اما هنوز نتوانسته کانال 23 هزار دلاری را باز پس بگیرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 155 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 22 هزار و 418 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سقوط قیمت بیت کوین که سه روز گذشته اتفاق افتاد، دوباره هیجانی در بازار رمزارزها ایجاد و معامله گران را حساس‌تر کرد. ریزش اخیر نرخ بیت کوین باعث شده تا برخی کارشناسان بازار رمزارزها از احتمال سقوط این ارز دیجیتال به کانال 19 هزار دلاری خبر دهند. به همین دلیل گروهی از کارشناسان از فعالان و معامله گران خواسته‌اند تا نسبت به خرید و فروش رمزارزها محتاطانه عمل کنند. به گفته این گروه، فعالان باید به اخبار تغییر سیاست‌های دولتی چین، دادگاه بنکمن فرید و تغییر رویه صرافی بایننس توجه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما برخی معتقدند که به زودی بیت کوین روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد. ماریک یوسکو، مدیرعامل شرکت مورگان کریک، در این خصوص بیان کرده که بیت کوین در آستانه ورود به بازار صعودی تازه‌ای است. به اعتقاد یوسکو، شروع رویداد هاوینگ روی قیمت بیت کوین اثر خواهد گذاشت و این رمزارز را به مرزهای بالاتر قیمتی می‌رساند. یوسکو زمان احتمالی شروع رشد قیمتی بیت کوین را اردیبهشت یا خردادماه سال آینده اعلام کرده است.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون مجموع ارز بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 0.13 درصد بیشتر شده و به مرز 1.03 تریلیون دلاری رسیده است. اما حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته 21.52 درصد کم شده و در محدوده 30.51 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بیشتر حجم بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین بوده و بعد از آن اتریوم قرار گرفته است.

اطلاعات کامل بازار رمزارزها در سایت اوکی اکسچنج

در صورتی که قیمت کنونی بیت کوین را برای خرید مناسب می‌دانید و مایل به خریدن آن هستید، بهتر است این کار را از طریق وبسایتی معتبر انجام دهید. اوکی اکسچنج سایتی معتبر برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها است. این وبسایت اطلاعات دقیق و به روز و همچنین پیش بینی‌های مهمی از بازار رمزارزها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. معامله گران قبل از معاملات خود کافی است به وبلاگ این سایت مراجعه کنند تا اطلاعات به روزرسانی شده ارزهای دیجیتال را دریافت کنند و سپس به خرید و فروش بپردازند. آکادمی این سایت هم آموزش‌های حرفه‌ای را در خصوص چگونگی معاملات رمزارزها دارد که استفاده از آن‌ها کمک کننده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز