قیمت روز بیت کوین 11 اسفند 1401/ بیت کوین همچنان در اوج!

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین همچنان در کانال 23 هزار دلاری جا به جا می‌شود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 50 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 23 هزار و 394 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین کندل ماه فوریه را بعد از نوسان‌های شدید، سبز رنگ بست و با رشد قیمتی وارد ماه مارس شد. ارزش بیت کوین طی یک ماه اخیر 0.04 درصد بیشتر شده است. با این وجود همچنان شرایط بازار نزولی است و فشارها از جوانب مختلفی بر بازار کریپتو وارد می‌شود. هر مقطع زمانی که آمار و داده‌های مربوط به اقتصاد آمریکا منتشر می‌شود، نوسان بازار کریپتو افزایش پیدا می‌کند. انتشار همین قبیل داده‌ها در اوایل ماه فوریه باعث شد فشار فروش زیادی در بازار بیت کوین ایجاد شود و نرخ این رمزارز ریزش زیادی پیدا کند. با این حال نهنگ‌های بازار مانع از ریزش قیمتی شدید این رمزارز شدند و بار دیگر آن را به مرزهای بالای قیمتی سوق دادند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین در ماه فوریه سه بار تلاش کرد تا از مرز مقاومتی 25 هزار دلاری عبور کرده و رشد قیمتی آن تداوم پیدا کند. اما تاکنون این رمزارز نتوانسته از مرز قیمتی مذکور عبور کند و هر بار که به این کانال قیمتی رسیده، ریزش را تجربه کرده است.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.01 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 12.94 درصد کم شد و در محدوده 40.57 میلیارد دلاری توقف کرد. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشترین حجم بازار را در اختیار دارد.

به چه دلیل احراز هویت اهمیت دارد؟

خرید و فروش بیت کوین و رمزارزهای دیگر باید در بستر مطمئن و قانونی انجام شود. وبسایت معتبر برای معامله رمزارزها بهترین روش است. اوکی اکسچنج یک درگاه امن برای معامله انواع ارز دیجیتال است که معامله گران بعد از احراز هویت و تشکیل کیف پول امکان خرید و فروش رمزارزها را دارند.

فرآیند احراز هویت به دلیل عدم سو استفاده کلاهبرداران اینترنتی و افزایش امنیت مشتریان حائز اهمیت است و زمان زیادی نمی‌برد. تایید هویت کاربران اوکی اکسچنج در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و بلافاصله بعد از آن امکان خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری وجود خواهد داشت. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر امکان مراجعه به سایت این مجموعه را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز