قیمت روز بیت کوین 10 اسفند 1401/ رمزارز معروف از سد 25 هزار دلاری عبور می کند؟

رشد نرخ بیت کوین تداوم پیدا کرده و این رمزارز یک پله دیگر به کانال 24 هزار دلاری نزدیک‌تر شده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 440 دلار بالاتر رفته و در محدوده 23 هزار و 704 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از آغاز سال نو میلادی رشد خوبی را تجربه کرد، هر چند که قیمت رمزارز مذکور در هفته گذشته اندکی ریزش داشت اما از مرز 20 هزار دلاری پایین نیامد. بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها امیدوار هستند که رشد قیمتی بیت کوین تداوم داشته باشد و سرانجام زمستان طولانی بازار کریپتو پایان پیدا کند. در این خصوص، مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ اینتلیجنس، اعلام کرده که دستیابی به بازار صعودی به این مورد بستگی دارد که آیا بیت کوین می‌تواند در روزهای آینده از این قیمت پیشی بگیرد؟

اخبار مرتبط را بخوانید:

مک گلون در پیامی توییتری اعلام کرده که بادهای مخالف همچنان قدرت زیادی دارند و به تمامی فعالان و کارشناسان ثابت شده که مقاومت 25 هزار دلاری برای تمامی دارایی‌های پرخطر معنادار است.

راز آسمان پایتخت

هنوز فعالان بازار رمزارزها نسبت به سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا نگران هستند و به اعتقاد آن‌ها، رشد بیشتر نرخ بهره در آمریکا به ضرر بیت کوین بوده و مانع از گسترش بیشتر ارزهای دیجیتال خواهد شد. در این باره سایمون پیترز، تحلیلگر ئی تورو، اعلام کرده که با وجود رشد قیمتی بیت کوین و فاصله گیری آن از حد پایین خود، همچنان به وضعیت بازار کار آمریکا و آمار مربوط به آن حساسیت دارد و امکان ریزش آن با توجه به این آمارها وجود دارد.

انتخاب سایتی مطمئن برای معامله انواع رمزارزها

ایرانیانی که قصد معامله و خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند، می‌توانند سایت امنی را برای این کار انتخاب کرده و بعد از ثبت نام و احراز هویت به معامله ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر در این حوزه است که تاکنون توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون نفر را به خود جلب کند. این درگاه بالغ بر پنج سال سابقه مفید در زمینه خرید و فروش رمزارزها دارد. داشتن اپلیکیشن مناسب، پشتیبانی قوی، در دسترس قرار دادن اطلاعات بالغ بر 700 رمزارز و … از جمله مزیت‌های این سایت محسوب می‌شود. افراد زیادی به منظور کسب اطلاعات مناسب درباره رمزارزهای مختلف به این وبسایت مراجعه کرده و نوسانات را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز