قیمت روز بیت کوین 9 اسفند 1401/ در چه صورت پیشروی نرخ ارز دیجیتال معروف ادامه دارد؟

لست سکند

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 120 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز 23 هزار و 373 دلاری رسیده است. بعد از انتشار داده‌های خرده فروشی در آمریکا، تداوم این رشد قیمتی دور از انتظار نبود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هفته گذشته داده‌های مرتبط با خرده فروشی آمریکا منتشر شد و بازار رمزارزها مجددا در مدار صعودی قرار گرفت. اینوست در گزارشی اعلام کرده که در صورت رشد نرخ بهره و کاهش 9 تریلیون دلاری ترازنامه ایالات متحده آمریکا و همچنین عدم آسیب قابل توجه به اقتصاد آمریکا، روند صعودی قیمت ارزهای دیجیتال ادامه پیدا خواهد کرد. البته برخی از معامله گران این وضعیت را آرامش قبل از طوفان می‌دانند و معتقدند که هفته آینده بازار نوسانات زیادی را پشت سر خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده، طی یک شبانه روز اخیر سه نهنگ بیت کوین و اتریوم نقل و انتقالات قابل توجهی را به صرافی‌های بایننس و کوین بیس داشته‌اند. اولین جابجایی مربوط به انتقال 92 هزار و 170 اتریوم به ارزش 150.9 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی بایننس بود. این موضوع نظر برخی از معامله گران، کارشناسان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها را به خود جلب کرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.5 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 1.07 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 30.29 درصد بالاتر رفت و در محدوده 45.27 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بخش عمده‌ای از این بخش را در اختیار دارد.

خدمت ویژه صرافی اوکی اکسچنج کدام است؟

صرافی اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف است که تاکنون توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون کاربر را به خود جلب کند. این وبسایت تخصصی بالغ بر پنج سال است که سابقه فعالیت در بازار رمزارزها را دارد. سیستم پشتیبانی اوکی اکسچنج نقطه قوت آن بوده که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی کاربران است.

این سایت امکانات ویژه‌ای دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تبادل سریع اشاره کرد. افراد با استفاده از این گزینه بدون ثبت نام قبلی امکان خرید و فروش بیت کوین و هر نوع ارز دیجیتال دیگری را در کمترین زمان ممکن خواهند داشت. متقاضیان کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و روی گزینه مورد نظر کلیک کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز